TRENGER DU EN KLIPP NÅ I AUGUST?

//sponset

Det nærmer seg 1 år at eg har gått til
Floke Frisør i Stavanger, eg er såååå HELDIG! På den tiden har håret mitt endret seg fra noe som “bare hang der” til noe som er virkelig flott!

I dagens samfunn er man så opptatt av miljø og f.eks Kildesortering, det er bra og me gjør det selv, MEN har du tenkt på det samme når det kommer til frisøren din?? Har du noen gang tenkt på hva frisøren putter i håret ditt for at du skal skifte farge eller få striper?? Ja det er slettes ikkje kjemikalier skal eg si deg!

DERFOR er Floke Frisør aldeles PERFEKT! Jepp, det er nemligen en GRØNN frisør og ALT er NATURLIG! Det kan faktisk ikkje bli noe bedre, dessuten blir heller ikkje håret tørt og slitt! Eg kan virkelig TAKKE disse Grønne produktene for at eg har et sunt og friskt hår 🙂
 

 

Alle produktene til Floke er naturlige og eg kan seriøst anbefale de på det varmeste!

Nå er det ikkje bare eg som er heldig, men DU er også HELDIG!! Jepp, for eg har nemligen fått en RABATTKODE som du kan ta med deg til Floke og da får du HELE 20% på valgfri behandling! Rabattkoden er VIBBEDILLE og mer enn det trenger du ikkje. Oppgi Rabattkoden ved f.eks telefonbestilling eller når du måtte droppe innom salongen i KLUBBGATA 1 i Stavanger 🙂
Koden var ut AUGUST måned 🙂

 

 

 

KOS deg
og Gi deg selv en Herlig Opplevelse!

 

 

 

Klem fra ei MEGET fornøyd Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg