HIPP HURRA OG MASSE BALLONGER


For noen år siden dukket Trym (Sjarmøren) opp både titt og ofte her i bloggen, men nå er det så pass lenge siden at flere av dere har etterlyst han til tider 🙂 Da passet det flott at me har vært i selskap hos han i dag og feiret 5 års dagen! Tenk DET du! Tiden flyr så alt for fort og neste år blir han Skolegutt og denne måneden blir han Storebror – SÅÅÅ mye spennende og GØY i vente! Måtte vært et herlig eventyr å vært 5 år igjen 🙂 Har flere gode minner fra den tiden selv 🙂


Trym er blitt en stor og fin gutt som er en liten skøyer! Han kan være en spirrevipp, men absolutt en KoseGutt som ikkje er redd for å dele ut en klem eller 2 🙂 Kortet fra oss var tydeligvis mer spennende enn selve gaven hehe


Dessuten må kortet leses høyt og det ble virkelig satt pris på 🙂


Du vet jo at det er Revejakken som er den egentlige gaven, men siden 5 års dagen kræsjer med termindato ble feiringen fremskynnet så en reservegave måtte tre i kraft: Tegnebøker og masse farger. Syns de fleste unger har såååå mye leker at litt FORBRUKSleker er greie å gi 🙂 Så nå har eg Ønsket meg KjøleskapsTegninger til Jul 🙂

Været viste seg fra sin beste siden med sol og 20 grader, ja det ble nesten litt for varmt å sitte ute!
Det var lainet opp med masse kaker og boller og det er de BESTE bollene eg noensinne har smakt! JAMMY! Siden Jr igjen hadde feber ble han og Ali hjemme så dvs at Amira og eg fikk litt kosetid sammen 🙂 Ble en skikkelig koselig ettermiddag som og eg lever en stund på den 🙂


June Gilbank

Hvis du som meg ikkje er så begeistret for ballonger som knikker og sprekker kan jo dette være en løsning!

AMIGURUMI BALLOONS

 

Bortsett fra at det var Super Koselig i bursdag kjenner eg at eg er ganske så sliten ja, energinivået er ganske lavt og det trengs virkelig å lades! Noen mennesker klarer bare å tappe meg fullstendig for energi og da er det herlig med en slik bursdag med herlige mennesker som generelt er POSITIVE!
Det er så skjønt! Mye latter og koselig drøs over ei bolle er TOPPERS!

I morgen tror eg at eg trekker ut kontakten og innvilger meg en hviledag uten forstyrrelser HAHA
Er jo i det minste lov å håpe, skal iallefall NYTE kwellen i fred og ro og satser på å få strikket litt 🙂 Gløtte litt på Tv og ellers bare bevege meg minst mulig :

 

 

 

KOS DEG DU OGSÅ
OG NYT KWELLEN!

 

 

 

Go`klem fra ei sliten Vibbedille 🙂

 

#bursdag #selskap #kaker #5år #hekling #crochet

2 kommentarer
    1. Så stor fin gutt som “sjarmøren” har blitt. Og kjekk gave. jeg er en flittig giver av fargeblyanter/ tusjer og fargebøker/ tegneblokker. Synes det blir alt for mye leker som bare ligger og slenger. Stas de første dagene, men så forsvinner det i mengden.
      Klag nå ikke på varmen. Nøt at det var så varmt at jeg måtte kjøle bilen en stund før det var levelig å sete seg inn for å kjøre. Har savnet det i år.
      Har tilbragt en flott dag ved Hadeland glassverk i dag, og selvfølgelig kommet på etterskudd i strikkeplanen. Men så lenge siden jeg har vært på de trakter, og med sol og nydelig natur var det fristende å la pinnene hvile og heller la blikket følge med på omgivelsene.
      Klem fra Liv

    2. Wow som tiden flyr, så stor og staselig sjarmøren har blitt:) Kos deg med masse me-time i morgen😃 Go’klem fra varmen😉

Siste innlegg