DET ER GANSKE SLITSOMT…


Akkurat den lille stunden eg lå her var helt himmelsk! Ryggen fikk virkelig kjørt seg og det gjorde godt og kroppen slappet av, kan tror eg var sliten….Ikkje av fysiske aktiviteter, men bare sliten….sliten i hodet og trøtt i kroppen…

Dagen i dag er nok sikkert en kjent situasjon for de fleste med Sterke Kroniske smerter; Jr trener om mandagen, fra 19.30-21.00 – Vanligvis så kjører me og en annen mor henter gutta klokka 21, men nå for tiden er det kommet noe i veien og me må også hente. Som eg har fortalt tidligere så har eg fast tid for depo.medisinen og siste “coctail” tas kl 20. Eg klarer ikkje å ta medisin på farta og uansett ikkje når me er ute å kjører/går tur.

Det er et stykke til Jr sin treningen så me går tur i nærheten mens me venter dermed kjører me ikkje hjem i mellomtiden, når klokken nærmer seg kl 20 kjenner eg at smertene øker i intensitet og eg kan liksom ikkje gjøre noe og eg blir sååå sliten kan du tro.

Nå sitter du nok å lurer: “Hvorfor kan ikkje bare eg være hjemme?” Jo det kunne eg har vært, MEN, en kjapp forklaring: Ali har ikkje det NORSK sertifikatet og kjører på det Internasjonale som er fult lovlig, men “problemet” er at det må stemples med jevne mellomrom-i BEIRUT! Der har ikkje Ali vært på noen år så derfor er eg med i bilen. Me ble stoppet i kontroll en gang når han kjørte og det gikk fint så lenge eg hadde lappen med meg. DERFOR tar eg heller ikkje medisinen når me er ute å kjører….


Men hva gjør man ikkje for ungene sine…? Uansett så gjør eg det ikkje igjen! Klokka ble nesten 21.45 før me var hjemme igjen og eg skalv og var virkelig dårlig og det er det ikkje verdt! Må nok finne en annen løsning på akkurat dette, bussene er nemlig ikkje korresponderende mellom hjemme og trening dvs Jr er ikkje hjemme før nærmere kl 23 om han skal klare seg selv og DET er for sent syns eg….men det verste er likevel hva eg utsetter meg selv for. Håper bare ikkje morgendagen er ødelagt for eg har ennå ikkje komme ned på det “vanlige” nivået hva smerter angår ennå…Det er dette som er vanskelig å forklare til andre og det er vanskelig å få de til å skjønne at eg være nøye for å ha det BRA!


Me hadde i grunnen planlagt å kose oss ved vannkanten i kwell, kjøpt med oss god kjeks og hadde medbragt kaffi. Satt oss me bena dinglende på kanten halv 8 og akkurat kl 19.42 gikk sola ned……..
DA ble det kaldt som eg hilse deg å si! Det blåste godt og eg fikk virkelig luftet meg


Slik var sola da me kom til den planlagde plassen, me tenkte nok bare på de fine dagene me hadde her før sommeren, så det merkes GODT at det nå er høst! Turer fremover nå må nok bli tatt tidligere 🙂


Fine mannen min <3


Etter en kjapp solnedgang vandret me et godt stykke utover på Hafrsfjord og DENNE dama var tydeligvis et Pókestop og eg fikk mitt første egg! JuHuuu fikk heldigvis fanget en del Pókemon før mobilen gikk tom for strøm! Er DET mulige! Eg som skulle ta så mange fine bilder! Pu-Huuu Men men det var uansett tid for å kjøre å hente Jr så da ruslet me i vei 🙂

Nå begynner eg så vidt å føle meg som menneske igjen og eg tror eg skal sitte her et par timer å bare kjenne på det at ting kommer på plass 🙂 Har ikkje strikket en eneste maske i dag/kwell, har i grunnen vært ganske utafor og blant annet sovet en del timer før me kjørte i kwell så eg satser ABSOLUTT på en bedre dag i morgen. Da skal eg forresten kjøre min mor til Kvadrat (Et PYTON kjøpesenter og eg fordrar ikkje å være der!) for hun har bestilt en ny mobil! Det er kun der de har den for hun ha en “gammel” Nokia hehe Satser på at det bare blir en kjapp tur for eg ORKER IKKJE en frem/tilbake dag! Eg vil i grunnen bare sitte her i stolen min å lade opp! Kjenner at eg virkelig trenger det nå! Føler liksom eg går på akkord med meg selv noen ganger….Jaja

Da ønsker eg deg en riktig godt natt!

 

 

 

SOVE GODT
OG DRØMME SØTT 🙂 

 

 

 

Go`klem fra ei sliten Vibbedille 🙂

 

#kroniskesmerter #impulsiv #tur #hafrsfjord

4 kommentarer
    1. Liv I. Andersen: Jammen godt at man er flere(Det høres jo feil ut!!) hihi, Godt å vite at noen skjønner liksom, regner med du skjønner hva eg mener <3

    2. Føler virkelig med deg. Det er den verste jeg vet. Og så tar det så laaaang tid innen depottabletter virker. Ihvertfall føles det slik. Ha en god dag i blæsten.
      Klem fra en som synes du har en flott blogg🙄

Siste innlegg