TING…..


…..kan skje så fort! Vips så “POFF” havner du plutselig oppi noen annet enn det som var planlagt. Ta f.eks i ettermiddag; Satt her i stolen min vettu, strikket og koset meg i pysj og singlet. Så hintet Ali frempå om at me burde gått en tur, ja og “VIPS” så satt me på det ytterste berget ute på Melingsholmen – en skikkelig idyllisk plass! Eneste lyden me hørte var noen fiskebåter og bølgene som klasket oppover berget. Kan trooo me hadde det så skjønt.

Hvis du vil la tankene fly og hodet hvile, ja så er havet den beste plassen for en slik “aktivitet”, det er noe av det beste eg vet altså! Så stille og behagelig, man tømmer hodet for negative tanker og puster inn god og frisk energi! Det oppstår en magisk følelse i kroppen og det kan kun sammenlignes med en skikkelig forelskelse hvis du spør meg <3 Du må tillate at hodet tømmes for å oppnå følelsen og for meg er plassen for det altså ved havet!

Me er jo KJEMPEHELDIGE som bor under 5 min med bil fra flere slike idylliske plasser og eg har egentlig aldri lyst å flytte! Kommer til å savne å ha Vestlandlysten rett uten for stuevinduene, ingenting er som den! Det er like flott sommer som vinter!

MEN, sånn “POFF” blir man dratt ned på landjorda igjen! Nå sitter eg her hjemme i stolen min, me måtte hente mor mi på vei hjem for hun var ikkje god og Ali endte opp med å måtte gå på Foreldremøtet alene….Ser du?? Så fort kan en situasjon endre seg, det nesten så man ikkje kan legge planer…Det føles jo godt å kunne være en støttespiller, men en støttespiller kan også bli sliten,
ikkje sant? Jammen GODT eg fikk suget inn en hel masse POSITIV energi  der nede på berge, ja me koset oss masse og laget t.o.m litt abligøyer hehe

Du kan jo KOSE deg med bildene under her:



“AMIRA!!! Du må komma å stella brynå mine, eg ser jo nesten ingenting!” *ler*


Mmmm fikk MASSE energi av denne deilige middagen i dag kan du tro! MIN favoritt; Fasolie! Det er stekt lammekjøtt, oppi ei gryte med tomatsaus, løk, hvitløk, koriander og MASSE hvite bønner! Siden Ali altså nå er på Foreldremøte må eg nesten komme tilbake med den ønska oppskrifta, ok??

Tenker eg tar å strikker ferdig den første armen nå slik at eg kan legge opp til nr 2-Satser på det ja! Deretter gjenstår det å se hva denne kwellen bringer…..

 

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN TRIVELIG KWELL 🙂

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

 

#utpåtur #melingsholmen #tanangerhavn #tananger #negativetanker #positivenergi
 

1 kommentar

Siste innlegg