SUPEROVERRASKENDE BURSDAGSGAVE!


WOW! Du snakker meg om å bli tatt på senga! Ja eller på døra! Du vett, eg satt her i min egen lille verden siden Ali og Jr var å hjalp min mor og plutselig dinget det på døra! Der sto Amira å gliste og ga meg en gave:“Gratulerer med dagen!” Hallo sier nå eg, gave har eg jo fått! Men tydeligvis var ikkje en Nydelig Orkidè nok og eg ble så Gledelig overrasket da eg pakket opp for slike Adidas Sko har eg ønsket meg i ganske mange år, men eg har alltid syns de var så dyre hehe Da er det godt med en datter som har en skikkelig bra jobb hehe



Så her sitter eg i pysj og nye sko og bare KOSER meg! MUUUULIG eg må bytte til en halv størrelse større, men skal prøve de inne noe dager først, det er visst 100 dagers fornøydgaranti så det går bra 🙂 Dette er Adidas Neo og er SUPERMYKE og helt herlige! Åååå har alltid syns at slike sko er så fine!

Heldigvis ser det ut for at det ble en rolig kwell her i huset og den skal nytes altså, ja for ingen vet hva morgendagen bringer….Me skal iallefall på trening med Jr om kwellen og da satser eg på en sjøtur siden det er meldt så fint vær, kanskje eg kan lufte de nye skoa mine og??
Ja de må jo testes om de egner seg for PókemonJakt HAHA

Er halvveis ca på arm nr 2 så her skal det strikkes 🙂

KOS DEG OG HA EN
HERLIG KWELL!


Nå er kl 20.00 og det er 22 grader! WOW!

Go`klem fra ei kjempefornøyd Vibbedille 🙂

#adidasneo #adidasorginale #neo #blackandwhite #bursdagsgave

1 kommentar

Siste innlegg