KEEP IT COMING!


Det må eg si, selv om dagen har vært veldig varm så har det vært en HERLIG dag på de aller fleste måter! Sent i ettermiddag tikket det inn en Hentemelding på Ali sin mobil og eg ble sendt på Joker for
å hente en pakke! Unødvendig å si at det RANT av meg da eg kom hjem! Det har vært en fuktighet på 95% i dag og DA blir man våt da, Anyway, eg satt pakken på kjøkkenet for en antok at det var Ali sin. SÅ feil kan man altså ta! JuHuuu Pakken var til MEG den HAHA En noe forsinket Bursdagsgave IGJEN!
Først de flotte skoa fra Amira i går og nå en KNALLHERLIG GAPgenser fra Ali! Ååååå

Eg elsker jo jo slike hettegensere og jakker så denne var MIDT i blinken, dessuten er det ikkje en slik tjukk en (som de fleste eg har), men denne er noe tynner, lett og herlig myk!

Jammen er det gøy med forsinka gaver! Ali hadde lagt inn bestilling på denne slik at når de fikk den inn ville den ble sendt med èn gang! JuHuuu Han kjenner meg SÅÅÅ alt for godt!
Ikkje sant den var fin? Akkurat passe (FOR)stor hehe XXL går litt nedenfor rumpa og eg kan bevege meg godt i denne! Dette er en genser som er “fast i fisken” derfor vil den ikkje utvides noe som er deilig, ja så blir den iallefall ikkje slaskete 🙂



Herlige lange vrangborder og litt for lange armer= PERFEKT!

Tok meg en surferunde nettopp og Tipset akkurat Ali om at det hadde vært kjekt med en joggebukse
i GAP også hehe *Smisker*



Eg har hatt meg en SKIKKELIG kald dusj, ja eg mener: Skrudde bryteren heeelt ned på den kalde siden og der er det absolutt INGEN varmegrader + at nå er sola BORTE BORTE fra denne siden av leiligheten og vinden som nå kommer fykende inn er sval og herlig! Endelig er det levandes her i stua! 

Er straks klar for innspurten på arm 2 på Revejakka før eg starter på raglanfelling, skal bare en tur på terrassen å brette et stativ med knusstørre håndklær, herlig med deilig tørkevær 🙂 Få legge opp til å ha en maskin ute i morgen også 🙂 Kanskje eg kan få vaske litt sengetøy!? Har nemligen et par senger eg skal skifte på til helga 🙂

 

 

 

Men du?
KOS DEG OG HA
EN DEILIG KWELL!

 

 

 

 

Go`klem fra en avkjølet Vibbedille 🙂

#gap #hoodie #hettegenser #bursdagsgave #strikk #strikking #gobelin
 

0 kommentarer

Siste innlegg