NYTT PROSJEKT OG MER GARN IN THE HOUSE!


Lysten til å strikke på noe stort og varm forsvant fort i går så eg la rett og slett opp til et par sokker!
Ja eg tapte kampen mot Opalnøstene mine! Tror ikkje eg har GRØNNE sokker i skuffen og dette nøste har eg hatt i nesten 10 år og nå var det på tide å sprette det! Blir ikkje sånne skikkelig striper, men eg tror det kan bli en veldig fin effekt i
JAYWALKER! (Gratis oppskrift) Egentlig så er det tøffest med “rene” striper i garn, men men eg kjører på og tester det ut!



Dette er garnet er det som er i sving og det er tydeligvis en Sommerfugl 🙂



Da Ali hadde stått opp og fått i seg nok kaffi hoppet me i bilen og tok turen inn til Stavanger og
GodSomUllGarnHimmelen! Nå har eg iallefall nok garn til å ferdigstille Revejakken! Trenger sikkert mindre enn et nøste, men her tar eg ingen sjanse og znappet med meg 2 hehe
Kanskje det kan bli en lue??

Men anyway, før eg kaster meg over dette her må eg bare få meg ein kwil! Sitter her i stolen med sola RETT INN så eg kan så vidt myse! Det blir man seriøst trøtt av altså! + eg var sen i natt og tidlig
i morges! Neida, eg må nok Zzznorke litt for å ha overskudd til strikking i kwell 🙂

Mulig eg kommer innom med noen Go`saker 😉

KOS DEG OG HA EN
FLOTT ETTERMIDDAG
OG EN FINE KWELL!

Go`klem fra ei søvnig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #opalgarn #sokker #grafiskgobelinstrikk #peruvianhighlandwool

2 kommentarer
    1. Så spennende 😀 Håper du har hatt en flott helg! Feel free til å ta en titt innom min nye blogg og like den på facebook 🙂

    2. Så spennende 🙂 ( vinn skinnjakke til en verdi 1000kr på min blogg nå, pluss at jeg har ukens blogg konkurranse. Bli gjerne med, dette hadde jeg satt pris på )

Siste innlegg