HVA I ALLE DAGER??


Veeel…..hva skal man da si?? I MIN verden er elefanter rosa så DET er det absolutt ikkje, men hva
i alle verdens navn er det eg har gitt meg ut på?? Du kan si det sånn at det var ikkje i mine tanker
å strikke en slik før eg henta en stor pakke på posten i går hehe Takk og pris for at eg DIGGER Designerene! De kan virkelig sine saker, ja det å kreere noe GØY, dekorativt og ikkje minst det å få oss til å KOSE oss og gjerne bruke vår egen kreativitet!

Eller må man være flink på finmotorikken hehe Her snakker me 14 masker fordelt på 4 pinner!
Pinne nr 2,5 og Silja, ja det er ganske tynt det og det gjelder å strikke fast for best resultat.
Er i grunnen skikkelig gira her eg sitter for dette er absolutt midt i blinken for meg 🙂



Ja så nå vet du hva eg skal bedrive på med denne lørdagen…..HAHA Spennende, ikkje sant? hihi
Hvis eg kommer så langt at eg får startet på nr 2 skal eg svinge min egen kreativitet og avansere litt, men tar den første i ensfarget bare for å lære oppskriften og teknikken-
Kan i grunnen være ganske lurt 🙂

 


“SORRY!” Enn så lenge har eg “Munnkurv” HAHA Skrivesperre??? *tenker* Nei, venter i grunnen bare på noen retningslinjer og SÅÅÅÅ skal du få se, kanskje, troooor eg HAHA Ja nå tøyser eg fælt,
men det er da lov, ikkje det? Er jo tross alt LØRDAG med SNOP i skåla! *Høy på sukker allerede*


Men Ok, fra spøk til revoler, det ER lørdag og eg HÅPER å få nyte dagen UTEN inntriger, skjønner?? Har vært ei Tøff uke hva angår smerter og egen helse, men eg ER evig optimist og koser meg innmellom når ting er til å holde ut 🙂 Det gjelder å grafse til seg de stundene man får 🙂
DA er det godt å være alene! Sveve litt i sin egen boble og bare dulle og dille,
det er virkelig balsam for sjela og man kan få ting litt på avstand!

HELDIGVIS er det noe POSTIVT i uka som kommer, ja når eg tenker meg om så ser egentlig uka ganske TRAVEL UT!?? Hvordan i helsikken har det skjedd da?? Tror det har en sammenheng med min fult oppegående “GullfiskHukommelse” og bortkomne Post-It lapper…..farlig kombinasjon….

Mandag ettermiddag blir det Barselbesøk hos min lille GrandNiese, tirsdag skal eg til FRIIIISØØØØREN! (JUHUUU) Onsdag er det et møte eg ikkje skjønner hvorfor me skal på
(Jaja tenker ikkje på det da) og SÅÅÅÅ eg jo da på SUS på torsdag for DET er ikkje aktuelt å gjøre på fredag….Skjønner du eller??? Travelt altså! + innimellom her skal Jr
kjøres/hentes på treninger…..Gleder meg allerede til HELGA eg!
Uka etter det er det på SUS å få foreløpig “Dom” Hmmm

Tror bare me får ta èn dag av gangen og heller bare sove litt innimellom *ler*

Regner med at han Ali snart kommer trillende ut av senga og når han har fått i seg tilstrekkelig med kaffi inntar nok han kjøkkenet, som eg automatisk blir forvist fra og henvist til Go`stolen 🙂
Han skal bake arabiske brød, lage og steke Kafta + marinerte kyllingspyd, hommus (fra bunnen av)
og litt diverse salater/grønnsaker til kwellen. Jadda, DET er lørdagen sin det ser du, herlig!
Dvs eg kan bare hoppe i dusjen og få på meg rene koseklær
og innta strikkeposisjonen og KOSE MEG!


Enn du da? Hva skal DU forta deg i dag? Hva strikker du f.eks på i dag? Fortell!

 

 

KOS DEG OG NYT EN
STRÅLENDE LØRDAG 🙂

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #tinyknit #siljagarn #design #norvegian

4 kommentarer
    1. Hørtes som kjemp koselig lørdag og bli nesten sulten av lørdags middagen du skal få servert.
      Her i huse skal vi ta med ro etter en uke med forkjølelse, men litt strikking blir det ,helde på sokker som må bli ferdig til fredag.
      Ønsker dere en riktig god helg 😊

    2. Jeg skulle hatt en Ali til å kokkelere for meg, det hadde vært noe.
      Men nei, her må man stå på kjøkkenet selv om det skal bli mat – men min gjør “manneting” som jeg ikke klarer og kan. Så vi utfyller vel hverandre på et vis, vi og.

    3. Lisbeth: Det er jo det viktigste, ja at man utfyller hverandre 🙂 Ali f.eks, ja han finner alltid pysjene sine på geledd i skuffa hver gang han skal dusje hehe + At eg er koseeksperten i familien og duller og diller hehe Alle har hver sin “plass” og godt er det 🙂

Siste innlegg