ENDELIG! -BARSELBESØK

Ååååå sett så skjønne!?? Akkurat 10 dager i dag og hun er jo så liten og deilig å holde, Mmmm lukter så godt! Hadde eg vært 10 år yngre, ja da hadde det virkelig nappet i eggstokkene! hihi

Kan jo unnskylde bildekvaliteten med at eg Zoomet skikkelig MOT sola, men men. Som regel når det virkelig gjelder, ja da glemmer eg å ta bilder og eg kom ikkje på det før hun lå å sov hos pappa`en sin!
Fikk nå iallefall koset med henne ganske lenge! Jr og Amira ville vente til neste gang med å holde henne for de syns så små baby`er er for små å holde hehe Dvs enda mere kosetid for meg 🙂

Eg er sikkert på at hun drømte noe koselig på bildet over for det er jo et SMIL!
Ingen diskusjon liksom 🙂

Hun har godt sovehjerte og bedriver tiden i grunnen med det og spising, altså: HELT normalt!

Mamma`en var kjempeglad for kofferten med alle klærene oppi og eg har blitt lovet bilder etter hver som de brukes 🙂 Trym og Jr var opptatt med lego derfor fixer niesa mi bilder i Revejakken også når det passer. Ikkje noe stress liksom 🙂 Alle ble fornøyde og eg gleder meg til neste gang eg kan kose <3
Åååå eg både misunner og UNNER de den tiden, det er bare det aller BESTE tiden som finnes
<3 

* * * *

Etter besøker kjørte Amira og eg Jr på trening og dro deretter i den nye leiligheten hennes, KAN trooo den var fin! Helt flunkende ny og alt var så “Skikkelig” og fint om eg kan si det på den måten. Det ble til at me slengte oss på sofaen, skravlet og spilte “Ego” – KVALITETSTID med den beste <3

På vei for å hente Jr kl 21 droppet med innom McDonalds(!!!!) og kjøpte mat med oss hjem, men fra og være ganske sultne (noe bestilling vitnet om) for deretter å sitte i Hamburger og Chips lukt i bilen var det heller lite som ble spist da maten kom på bordet! TYPISK!
Ja t.o.m Jr gjorde et noe mindre innhogg!

Uansett, det var herlig å få kommet seg i pysjen og fikk kaffi i koppen,
nå skal tiden frem til senga roper bare nytes!

 

 

 

 

 

SOVE GODT
OG DRØMME SØTT!
NATTINATTI 🙂 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#baby #babygirl #barselbesøk #10dagergammel
 

0 kommentarer

Siste innlegg