MIN FREDAGSKWELL


Jadda! Troooor muligens eg må teste ut en av disse i løpet av kwellen! KvalitetsTeste liksom 🙂
Vet av efaring at de er HIMMELSKE!
Noen er gjort klar til fryseboksen, men resten blir inkl i Helgekosen 🙂



Pga av det tunge og FANTASTISKE KoseVæret har eg fått tent en haug med Telys og Kubbelys
*KOS*



Snopeskåla er selvfølgelig fylt opp! Ingen Helg uten 🙂
Tips: de er der BamseMumsene er EXTRA store, finnes i LøsvektSnopet på Kiwi
og det er marchmellow inni! Å hekkan så gode!



Nå har eg hengt om en maskin med klær og gjort klar en til som skal vaskes i morgen, ja me får en repratør hjem på tirsdag som visst nok skal fixe noe med ledningen på varmtvannsberederen….
Var visst blitt oppdaget en produksjonsfeil. Da er det grunnen godt å få bort litt klær, litt kjipt for han
å krype rundt på sure håndklær og sokker HAHA Ja åsså tidlig på morgenen og HAHA
Tro heller han må få en kopp kaffi! Eg er litt rar eg, alle reperatører eller rørleggere som har “bisniss” her hjemme får seg en kopp når de komme, de blir liksom så glade da hehe

Som du ser så er KOSEKROKEN klar til innsats og eg har ikkje tenkt å bevege meg! NOP!
Nada bevegelse! Lærte nettopp noe nytt haha De med et skarpt øye kan muligens se noe rart
i strikkekurven min?? hehe Eg har retusjert BORT Strikketøyet mitt *ler* Det er jo litt hemmelig hehe



Ok, da er eg KLAR! Er du?? Ja for helg!?? Har du ikkje fått tatt helgevasken sier du??
ER DET MULIG!?? hihi Ikkje eg heller, eneste eg har gjort, ja eg sa det jo tidligere, men bortsett fra det så har eg IKKJE tørket støv eller støvsuget, ei heller rydda badet, men eg har vaska doen, vasken
og speilet. MYE er gjort når alle gulvene er vasket og eg er SÅ glad for at eg spanderte min egen energi på Jr sin rom i dag! Han ble så GLAD!!! Herlig!

Husk at man kan ikkje gjøre ting på bekostning av seg selv! Eg tenkte eg kan tørke støv i HALVE stua
i morgen, det tar ca 20 min så det kan eg klare UTEN å slite meg helt ut, ja og kanskje eg orker den andre halvdelen på søndag?? Og VETTU? DET ER BRA NOK!

Før var eg ganske så NAZI på at ALT skulle SKINNE til helga, da gjorde eg ALT om torsdagen og ALT sto på hodet, men så har eg vært nødt for å senke krava rett og slette. Når Amira ble stor nok, gjorde hun det om torsdagen frem til hun flyttet i fjor. Hun gjorde det selvfølgelig på SIN måte og eg var fornøyd. Nå har hun bodd for seg selv 1 år og da tar eg ting her hjemme som det faller seg, enkelt
og greit! Har heldigvis en mann som også liker å ha det Ok rundt seg og er flink til å bidra,
men på samme måte som livet endrer seg må også pliktene endre seg, ikkje det?
Uansett, man er likevel GOD NOK!

Så om DU ikkje orka å gjøre rent til Helga, slapp av! Stell litt på bordet der du sitter og tenkt at kanskje orker du litt i morgen og litt på søndag og på den måten kan du i stedet starte mandagen på en deilig måte, ok? Avtale?? Ikkje vær lei deg iallefall, du er slettes ikkje alene 🙂

ÆÆNYWAY! Nå skal eg strikke ferdig Nr 4, bare noen runder igjen
og SÅ hiver eg meg over Nr 5, ja eg rekker sikkert det 🙂

 

 

 

KOS DEG MASSE, 
NYT ROEN OG HA EN
EVENTYRLIG KWELL!

Ps: DU er BRA nok!

 

 

 

 

Go`klem fra ei bedagelig Vibbedille 🙂

#fredagskos #helgevasken #kos #bamsemums #strikkekos #godhelg

0 kommentarer

Siste innlegg