HAR VENTA PÅ DET! NÅ ER DET HER…..


MaBe

HELE settet vettu! Det første eg tenkte da eg så lua for litt siden (og la den ut her) var at eg
HÅPET på noe mer i DE fargene og det mønsteret! JuHuuu Det kom både Pulsvotter OG en Hals!
Hekkan så herlig! Ahaaa se for deg DEN Nydelige Julegaven da!?! HÆ? Lekkert ikkje sant?

Vel, det er vel bare å ta tak i den der posen du har bakom sofa`en og finne noe passende garn da?

 

 

SEPTEMBERROSER HALS
Bildet Over
One Size

 

 

 



MaBe

 

 

SEPTEMBERPULS
Onesize Dame

 

 



MaBe

Lua har allerede gått som en farsott på nett, men hvis du har gått glipp av den har du sjansen her:

 

 

 

SEPTEMBERSTJERNER LUE
Ungdom/Dame

 

Ellers er det vel bare å smøre seg med litt tålmodighet og se hva MaBe finner på neste gang!
EG er sikker på at det blir noe å forelske seg i <3 

* * * *

Kan tro det ble en litt sånn “RAR” lørdagskwell i går! Både Ali og eg var ganske så sløøøve kan du si,
til slutt måtte eg gå inn på kontoret hans å kikke og tror du ikkje han satt der å blundet! haha
Ikkje for det
, eg var akkurat like sløv sjøl så eg skulle nok heller bare tatt den der kwilen som en kjempet mot, men som vanlige ville eg ikkje kaste bort tiden når eg hadde det gøy!

Men, eg ble da ferdig med prosjektet eg har styrt med den siste uka og etterpå nå skal eg ta styre litt her på gulvet, finne frem litt dilldall og få tatt noen bilder – Håper eg får det sånn noenlunde til 🙂
Rart med de bildene man kan ha i hodet, vil jo så gjerne at de “stemmer”……

I dag skal sola skinne fra morgen til kwell, muligens me burde tatt oss en tur til sjøen..?
Kjenner i grunnen at DET hadde vært herlig, må nok i tilfellet frem med litt ull for mellom 8-11 grader
er ikkje mye å varme seg på, eller??

 

 

UANSETT, KOS DEG
OG NYT EN STRÅLENDE SØNDAG

 

 

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #mabe #septemberstjernelue #septemberrosehals #septemberpuls

6 kommentarer
    1. Hei! Så kjekt med et helt sett, men det var to ting jeg lurte på omkring disse tre oppskriftene. Jeg er usikker på om du svarer på slike spørsmål, men jeg prøver meg allikevel 😉 Vet du en kan kjøpe hele settet samlet eller kjøper en hver del for seg?
      Jeg har mye ullgarn. En stor kasse med siljagarn og annet ullgarn i samme tykkelse. Vet du om jeg kan bruke slikt garn til disse prosjektene? Jeg tenkte å begynne med lua og pulsvottene 😊 På forhånd takk 😘
      PS Du legger ut så mye fint at jeg blir jo nyforelska i nye mønstre hver dag. Vi er heldige som har så mye fint å velge i. Elsker det 😊 Takk for at du deler 👍🏻

    2. Hege: Eg sjekket før eg la de ut om man kunne alt under ett, pr nå har hun ikkje laget noe pakke av det, men mulig det kommer.

      Når du går inn på linkene hvor du kjøper oppskriftene står det forslag til garn blå Smart, Karisma, Nepal, Lima mm

      Hvis du strikker i F.eks Silja ville eg tatt dobbel tråd avhengig av hvor stor du vil ha den. Men utover det er det ganske mye forskjellig garn det er bare å kjøre på. ??

    3. Takk for raskt svar 😊 Skal nok finne noe garn jeg kan bruke for dette settet må jeg bare strikke 👌🏻

    4. Jeg har kjøpt og mottatt mønsteret på lua,men klarer ikke å få det opp😕. Sitter klar med garn…

Siste innlegg