KWELLENS STRIKKEKOS


Fra dypet på en velfylt strikkekurv har eg igjen dratt opp Sofie`s Mamma og som den evig optimist som eg er så er MÅLET at eg f.eks kan BRUKE denne nest helg! Det burde jo være fult oppnåelig,
ikkje det??


Har egentlig ikkje sååå mye igjen på magen, kan tenke meg det er ca 20 cm igjen til eg skal strikke vrangbord og deretter er det jo begge armene fra ermhulene og ned, det skulle vel la seg gjøre??
Ja hvis eg ikkje går lei da…..ELLER at det dukker opp noe som eg bare MÅÅ strikke!
Et veldig kjent problem, iallefall her hos meg hihi


Et annen prosjekt som ligger her å vipper på kurvkanten er Jaywalker…..Har startet på Hællappen, men så kom den noen Fugler i veien og eg ble opptatt med å flakse og nå er eg i grunnen “mettet” på tynne pinner for en stund så eg tror eg holder meg til Alpakka`en over som er på litt tjukkere pinner!

 


Men det skal de ha disse Jaywalk`erne, de er skikkelig stilige! + at det ble ikkje så verst i dette garnet!

Men som sagt, nå skal eg være standhaftig å strikke på genseren, har 2 til i kurven som er like langt kommet så mye godt arbeid utover kan du si 🙂 Gleder meg til eg kan ta ALLE i bruk 🙂 En ting er sikker og det er at eg ikkje skal fryse i vinter hihi Verre med gutta mine, så muligens det kommer en genser til Jr på pinnene etter hvert 🙂 Eg får finne noen han kan velge mellom 🙂

Ble ingen tur da, ja i SOLA! Ali av alle personer orket ikkje…..nei han er ikkje heeelt i havn med de der bihulene sine så det skjønner eg jo. Er ikkje så godt med sterkt sollys når hodet banker…Jaja får heller satse på flere slike flotte dager. Nå er sola borte fra stuesiden her så det var rett på med en genser
og ullsokker, HEKKAN det er ganske kaldt i skyggen altså! Kjølig iallefall 🙂

Satser på en rolig kwell, slik en helg bør avsluttes, men man vet da aldri hva som kan skje….
Håper iallefall på en rolig ukestart og eg håper eg orke komme meg til Frisøren denne uka!
Nå begynner virkelig HårKrisa å bli fremtredende HAHA Krysser fingrene!
På onsdag er det uansett SUS!

 

KOS DEG OG NYT EN
AVSLAPPENDE KWELL 🙂

Go`klem fra den Evige Optimisten Vibbedillen 🙂

#strikk #strikking #sofiesmamma #air #alpakka #varmgenser #vinter

3 kommentarer
    1. Tøffe de strømpene var da. Vi får vel se de ferdige. Jeg har tatt med meg noe strikketøy i kofferten, deilig med noe på hånden når man har tid til det….

Siste innlegg