ALLE ØNSKER SEG SLIKE TIL JUL!


Alicia Plummer

Ved siden av sokker så syns eg votter, og ikkje minst Pulsvotter er en SUPERFIN Julegave!!
Ja for ALLE kan jo bruke det, ikkje sant?? Ja både store og små, unge og gamle, mann og dame,
ja t.o.m TENÅRINGSGUTTER syns det er KULT! Tilrettelegg med farger og mønster så er eg sikker på at du kan strikke til HELE slekta! Eg har iallefall strikket masse pulsvotter i gaver og det er noe som alltid blir ønsket velkomment 🙂 Kjapt og kjekt å strikke er det også, er det veldig enkle pulsvotter kan du jo gjerne spandere noe lekkert/extra tøft garn garn, ja for å tilpasse de litt liksom 🙂

Er jo heller ikkje å legge skjul på at etter at SmartMobilene overtok deler av livene vår er det snart UT med Polvottene HAHA Av og på med vottene er slitsom så TAKK og PRIS for Pulsvottene hehe *Problemet løst* hihi

 

GINGER MAPEL
Nytt design nå i oktober

 

 

 


Jane RicRichmond

 

SPATE
Bildet Over

 

 

 


Alicia Plummer

 

PONDHOPPING

 

 

 



Alicia Plummer

 

IN SOLITUDE

 

 

* * * *

Du hadde nok ikkje venta noe annet av meg, men NÅ er eg altså i gang med NOK en Nytt prosjekt! Dette prosjektet er veldig spesielt for det varmer EXTRA mye! Kommer til å legge det ut på bloggen her, muligens i løpet av dagen og da HÅPER eg du blir så pass fristet at du Joiner meg 🙂
Dette er virkelig noe eg BRENNER for og eg satser på å smitte deg med min
Glede over å gjøre akkurat dette!

Før eg fortsetter med dette FLOTTE prosjektet skal eg bare en litt kjappis på Rema og så plukker eg opp Jr på vei hjem. Da blir det Laks og eggerøre på skiva 🙂 Ikkje så dumt det!

Senere er det avgårde på trening med Jr og VIPS er det kwell og da er det kun strikketøyet
som skal nytes og eg skal bare kose meg 🙂

HA EN FLOTT
ETTERMIDDAG!

Go`klem fra ei entuiastisk Vibbedille 🙂
 

#strikk #strikking #pulsvotter #julegaver #julegavetips #oppskrifter

3 kommentarer

Siste innlegg