PERFEKT GAVE TIL EN FERSK STRIKKER

//Sponset Reklame
Alle kjenner me noen som ønsker å lære strikkefaget, er ikkje alltid like enkelt å være en læremester heller 🙂 Tålmodighet er en dyd heter det, men DET gjelder så absolutt av begge parter.
Selv føler eg det er enklere å lære en fremmed å strikke enn en som står meg nær,
mulig du kjenner til det dilemmaet?

Gode verktøy er et møst, ja da mener eg gode pinner og et garn som er godt å strikke med,
ingenting er verre enn et garn som enten knirker eller gjør deg svett i hendene når krampetaket
tas rundt pinnene 🙂 Regel Nr 1 bør jo være å SLAPPE AV 🙂

 

Hvis du har noen rundt seg som ønsker å lære å strikke ja da har eg det PERFEKTE JulegaveTipset:

Nr 1: STRIKKING FOR NYBEGYNNERE
Nr 2: En godt garn i en av mottakerens favorittfarge
Nr 3: Passe tykke og GODE pinner

Er jammen glad det er litt “UT” å bruke de der GRUSOMME plastikkpinnene eg lærte å strikke på!

 


Boka er TJUKK og fylt til randen av flotte detaljerte Illustrasjoner som man enkelt kan lære av uten at noen henger over skuldrene dine. Mange ganger kan det like gjerne være godt
å sitte litt for seg selv å finne ut av ting 🙂


ALT lærer du i boka! Fra det enkleste enkle til det noe mer avansert, kanskje eg selv kan få mer kontroll på Magic Loop ved hjelp av denne boka?? Eg bare ser at alle strikker 2 sokker på en gang,
mens eg sitter fortsatt der med 5 pinner….

Skulle ønske eg hadde denne boka for noen og 30 år siden da eg satt å svetta på ryggen i sofaen til min farmor! hehe Mange gode minner, men det var heller ikkje bare bare å lære å strikke.
Nå kan eg virkelig TAKKE henne for den evige tålmodigheten hun hadde 🙂

Altså, ikkje bare er dette det PERFEKTE “verktøyet”,
men også en SUPER Julegave til en som ønsker å lære 🙂
Boka kan du enkelt kjøpe
HER!

 

 

Gode Tips Bør DELES 🙂

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille som har lært bort mange trix pr ChatteMelding! 🙂

#strikk #strikking #nybegynner #strikkingfornybegynnere #strikkeboka
 

1 kommentar

Siste innlegg