SKIKKELIG ENERGIBOOST I HVERDAGEN

//sponset Innlegg
Enten du har en travel hverdag eller en hverdag i egen boble som tildels er fylt med smerter så er et AVBREKK alltid kjærkomment! Hvis avbrekket i tillegg inneholde en dose luksus og herlig velværet er det jo helt FANTASTISK! Eg har ikkje en travel hverdag, på ingen måte, men eg har en hverdag som ikkje alltid er så god og da er dager som denne VELDIG bra, selv om den koster meg en del 🙂
Det krever litt egen innsats, men etterpå er eg så fornøyd at eg svever på en sky av LYKKE 🙂

Bildet over viser en lite perle av Stavanger Sentrum, bakom Pavilijongen til høyre i bilde finner du Klubbgaten og i Klubbgaten Nr 1 DER finner du HEAVEN, nemligen FLOKE FRISØR!

På denne salongen er det Eirin som styrer og steller –
Det er en fryd overlate håret mitt i hennes sakser og hender 🙂

Timene hos Eirin starter alltid med en deilig kopp kaffi og i dag fikk eg også en skikkelig NYDELIG Shoot med Energi! Mmmm så NYDELIG! Hvis du kunne tenke deg å smake på denne,
ja så må du nesten da deg en tur til
Floke 🙂

 

Siden eg hadde så sen time i dag ble det slik at sola forsvant før eg vendte nesa hjemover, ergo ble det dårlig med bilder, men Eirin trødde til og foreviget de deilige krøllene 🙂
I dag har hun farget etterveksten min og klippet litt av tuppene 🙂 Er jo litt begrenset hva man kan gjøre med så pass langt hår og eg har ikkje tenkt å klippe det av med det første. Langt hår trenger også en god del stell for i det hele tatt å være fint og dette bli jammen godt ivaretatt ho
Floke 🙂

Som du skjønner så er eg MEGET godt fornøyd med behandlingen eg får her og nå har eg brukt Floke over 1 år 🙂 Før dette gikk eg ikkje så mye til frisøren fordi mye av luktene i en “vanlig” salong tok liksom litt knekken på hodet mitt, men Floke som er en GRØNN salong lukter bare friskt og godt 🙂

+ det råder absolutt ingen KAOS her eller snev av dårlig tid 🙂 Det er rett og slett bare behagelig
og man kan senke skuldrene og bare slappe skikkelig av!

Er du så HELDIG å bo her i Stavanger så vet du nå hvor du BØR bestille den neste frisørtimen din 🙂

Hvis du er STUDENT bør du virkelig benytte deg av denne ukas TILBUD!
Hele 30% på klipp frem t.o.m fredag! Husk å ta med StudentBeviset 🙂

 

På produktsiden er eg sikker på at Floke dekker de aller fleste behov
og hårtyper med naturlige og herlige produkter!

 


Nå sitter eg her i Go`Stolen og er veldig fornøyd både med egeninnsats og ikkje minst Eirin sin, NYTER den krøllete tilværelsen og eg skal sove med andakt i natt! Må ligge helt stille slik at eg kan være fin i morgen også 🙂 Det er så GØY! Tro hva eg skal finne på neste gang?? Kanskje eg skulle farget håret mitt…..ROSA?? Tja, er ikkje godt å si, du får nesten bare følge med 🙂 

KOS DEG OG HA EN
BEHAGELIG KWELL!
DET SKAL EG!

Go`klem fra ei MEGET Fornøyd og Glad Vibbedille 🙂

#sponsetinnlegg #flokefrisørstavanger #flokefrisør #langthår #krølletehår #hårbehandling

2 kommentarer

Siste innlegg