EN REV ETTER JULEGAVE TIPS


Ekaterina Blanchard

Trenger da slettes ikkje være liten og søt for å smukke seg med en rev – En rev i ULL for sikkerthetsskyld! Ja eg vil ikkje ha Dyrevernsnemda på nakken! Personlig syns eg Rever er
alrighte dyr, har en her nede som pleier sitte på marka tidlig om morningen,
men utover det så kjenner eg få 🙂

Derimot kunne eg jo tenkt meg både lue, sjerf, sokker og votter med en rev eller flere på, strikket ei lue og et sjerf i gave til en nevø for noen år siden og det ble flittig brukt til glede for meg som tante 🙂
Kanskje eg skulle strikket noe småplukk i Julegaver?? Kjente på det at det var gøy
å strikke Revejakke her tidligere 🙂


 

FOXY & WOLFIE
Bildet over
Str Baby til Voksen

 

 



Ekaterina Blanchard


SLY FOX COWL

Str Baby til Voksen

 

 



Ekaterina Blanchard

FOX TROT
One Size

 

 



Bees Knees Knitting

FOX SCARF
Heklet
One Size

Hmmm kjenner det hadde vært skikkelig OK å hatt en del ORANSJ alpakka nå!? Eller noe brun`ish funker gjerne like greit? Kjenner ei lita tulle som kunne blitt EXTRA søt i ei lita Reve Lue 🙂
Siden me er inne på alpakka, noe som har prøv de nye typene til Garnstudio? Flora og Lace?
Er de like herlige som eg FANTASERER om?? Elsker jo den tynne alpakka`en + Lima/Nepal da…
Syns eg så at det var tiden for Alpakka Fest igjen *ler ondskapsfullt*

Tro om eg bør lage min egen kalender i år?? 1 nøsten HVER dag?
Hekkan DET hadde vært HERLIG!?!?


Her er BEVISET (også det eneste) på at EG, Vibbedille var i BY`n i går kwell! Ja det var t.o.m MØRKT!?!?! WHAT!?? Ja DET er noen år siden sist kan du si 🙂 Amira ser du, hun inviterte med med på kino! Det var hun og eg, en venninne av henne og moren til venninnen 🙂

BRIDGET JONES var SUPERHERLIG!!??! Litt trist å se at Renee Zellweger hadde falt under kniven for noe av det som var sjarmerende med henne var liksom borte….GLIMTE på en måte……
Har du sett filmen?? Eller kan eg si HVEM hun gifter seg med?? HAHA Neida, skal ikkje røpe noe for det kan jo været at akkurat DU skal se den i kwell hehe Men JA den sto til forventningene og eg digger humoren – Helt herlig og akkurat passe KLEINT for Amira å se offentlig *ler*

Ang bildet over her så er me altså på vei inn i “Fargegata” (Holmegata) i Stavanger og eg så jo for meg DEN Fotoshooten der, men den var ganske så full av folk så for å spare Amira for ubehageligheter over sin egen mor lot eg det vær HAHA, men neste gang, DA! hehe

Da er det jaggu meg HELG igjen til STOR fortvilelse for Jr som kunne tenkt seg 1 uke til med FERIE! Alt for lite med 1 uke mener da han, men uansett ferielengde så er det alltid godt å ta Hverdagen tilbake. Bli søren ikkje mye gjort kan du si så kanskje eg skal svinge støvkosten i dag?? Ja og så var det dusjen eg skulle vaske vettu…..MEN, eg vasket DO`en i går! WOW! Sier eg bare, de svampene vettu som eg nevnte, de fikk vekk den tynne gule streken som var under den berømmelige “Tisseringen” til gutta! Jepp, minnes den gangen eg satt å gnikka den med BAKEPULVER etter et råd fra en engelsk vaskeekspert på Tv……En BILLIG svamp fra Ebay fixa biffen kan du si! Så JA, når eg tar dusjen skal du får se før/etterbilder, mulig eg filmer litt på SnapChat også slik at du kan se hvor EASY det går av, kalken altså 🙂 Du finner meg som VIBBEDILLE på SnapChat i tilfellet 🙂 Skal på alle måter gå inn for å bli litt mer aktiv der igjen, ramla av ei lita stund hihi Ja for det er jo kjempegøy med SnapChat 🙂 Ja t.o.m for oss “gamle” hehe

Nå bør eg muligens komme meg ut av pysjen og få på meg noe mer passende for Rema/Kiwi- HELGEKOSEN skal hentes hjem 🙂 Mor mi skal fixe KwellsKosen så her blir det KRABBE i kwell!
Flaut å si det, men eg har ikkje spist det i år!?!?! Har hatt reker noen ganger, men det skal bli HIMMELSK med litt KLØDER! Mmmmm SKAMGODT! Faktisk kan eg spise så mye eg orker for Skalldyr er det ENESTE eg ikkje blir kvalm av! HERLIG!

Me får Tastes senere så får du ha en FLOTTE Fredag enn så lenge 🙂

NYT DAGEN!

Husk; DU bestemmer hva som er BEST for deg!
Du er faktisk sjef og direktør + du har herredømme over deg selv!

Go`klem fra ei HelgeKlar Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #Knitting #fox #christmasgift #julegavetips #oppskrifter

2 kommentarer
    1. Finnes votter til og. Jeg strikket den øverste lua+ votter for en stund siden 😊

    2. Du har blitt bønnhørt☺️. Alpakka kvaliteter fra Drops på salg nå🤗. Det er bare å fylle opp lageret. Ønsker deg en strålende helg🌹

Siste innlegg