NORSK SOKKEDESIGN I SÆRKLASSE


Kate Fredriksen

Da er det avklart, Norske Sokkedesignere er absolutt i Særklasse og kan helt klar konkurrere
i TOPPEN blant de aller beste, ja iallefall hvis det var opp til meg, men eg er sikker på at DU også er enig i det?? Nå driver eg slettes ikkje særbehandling fordi om eg kjenner Kate mer enn “bare” på nett, men dette er virkelig GOD og FLOTT Sokkedesign! For en sokkeelsker som meg så går det fullstendig i SPINN! Ja det er så gale nå at hver gang mor mi lurer på hva hun skal strikke så gir eg henne sokkegarn fra eget lager og sier: STRIKK!! På den måten begynner eg nå, ja både Ali og Jr også
å få en anseelig flott sokkeskuff! HURRA!

Som eg VELDIG ofte presiserer må me ta GODT vare på designerene våre!! Måten me kan gjøre det på er jo selvfølgelig å kjøpe oppskriftene, men den viktigste måten er jo å IKKJE
dele mønstrene me kjøper over en lav sko! Syns holdningen enkelte steder på nett
er veldig skremmende sløve på akkurat det!

Nå håper eg iallefall at du vil KOSE deg med alle disse lekre sokkene!!

 

HUSMANNSSOMMER
Bildet over



Kate Fredriksen

STJERNEKIKKERT ELLER IKKE
 



Kate Fredriksen

JANNES EDLE DRÅPER



Varangerstrikk Liwes

ROSEBLADSOKKER



Varangerstrikk Liwes

STJERNEULL

* * * *

Dagen her i huset startet ganske så tidlig faktisk, ja Ali var avgårde i 7 tiden allerede for å kjøre Amira og Emilie til flyplassen, de skal kose seg i Oslo i helga. Dvs Amira har 3 dager med skole/studier på timeplanen, men kjenner eg jenter rett så vet de å kose seg likevel 🙂 
 


Om ikkje annet så fant de nå Slottet og det obligatoriske besøket hos Sonja&Harald er overstått 🙂 *ler*
Sødaste jentene i byen dette 🙂 Me è jysla GLAD i begge 2
<3 

Me var også tidlig avgårde å fikk unna gjort helgehandelen både for oss og mor mi + me var avgårde
å henta krabben til i kwell 🙂 Eg spurte mor mi ka hun skulle, ja om hun bare skulle sitte der å vente til hun skulle komme til oss, Jo hun skulle nå det, da sa eg at da blir du med oss nå så>
blir det en HelDag hos oss 🙂 Koser oss me og nå  kwiler hun og eg har litt Me-Time 🙂
Av og til kan man også gjøre det på den måten 🙂

Nå straks etterpå skal eg på kjøkkenet å lage en skikkelig god salat A`la Vibbedille Mmmmmm DEILIG!
Eg klarer liksom ikkje å bli skikkelig mett bare på krabbe så en herlig salat On The Side er godt 🙂
Eg bruke Crispy Salat, minitomater, sukkererter, rød løk i store biter, Kidney bønner, mais og til slutt så tømmer eg 2-3 slike boksen med Apertiff Feta over. De som det er oliven i også,
sånne små beger vettu? SKAMGODT!

Etter maten som sikkert tar sin tid å kose seg ferdig med blir det STRIKKING resten av kwellen
og i dag skal eg virkelig TYNE Still Lighten! Stakkar, den er virkelig blitt forsømt hehe

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE FREDAGS KWELL 🙂

Ta vare på deg selv!

Go`klem fra ei Fornøyd og Glad Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #sokker #norskdesign #oppskrifter #kvalitetssokker

3 kommentarer

Siste innlegg