LEK OG KOS DEG MED JULA


Moji-Moji Design

Opp gjennom åra har eg heklet og strikket ganske mye sånn smått til Jul, hver januar når Jula pakkes ned sier eg til meg selv at nå MÅ eg slutte! Like godt er eg i gang igjen når desember begynner hehe Det er jo så KOSELIG å sitte å dille med sånn småplukk for så å pynte med det med en gang 🙂
Dvs at NÅ er eg altså i gang, er liksom hele tiden på jakt etter noe nytt og her ramla eg bare midt oppi det kan du si, håper du også kan kose deg litt med dette 🙂 Om ikkje annet syns iallefall de
små det er skikkelig gøy å leke med 🙂

 

 

FROSTY, FREEZY AND FRED
Bildet over

 

 

 



Moji-Moji Design

 

TEENY TINY SNOWMEN
Gratis Oppskrift

 

 

 



Moji-Moji Design

 

NESTING RAINBOW OWLS
Gratis Oppskrift

 

 

 



Moji-Moji Design

 

CHRISTMAS CORKERS
Gratis Oppskrift

 

* * * *

Sitter i grunnnen bare her å gjesper eg! Det tar på å være ute å fly! Rønken med mor mi inkl venting for så freze rundt på et hekkans kjøpesenter etter nye klær, klarte HELDIGVIS å finne det meste på èn butikk. Siden Amira sin jobb er på samme senter fikk eg 2 ord med hennes + eg fikk ordnet litt mat for henne for det fikk hun ikkje sjansen til selv 🙂 4 timer etter avgang hjemmenefra var eg ENDELIG hjemme igjen og dalte ned i Go`stolen 🙂 Dønn sliten! Nå gjenstår det bare treninga til Jr. Prøver så godt eg kan å finne en løsning slik at han gjerne kan kjøre hjem med noen andre, men det er søren ikkje lett….Mor mi gikk å kvilte på extrarommet her hos oss så eg vet neimen ikkje hvordan denne kwellen lager seg eg. Jaja får nå se og ta det som det faller seg.

Tror bare eg lener meg litt tilbake her eg sitter og slapper av en stund 🙂 

 

KOS DEG OG HA EN
FINE ETTERMIDDAG 🙂

Go`klem fra ei sliten Vibbedille 🙂
 

#hekling #crochet #jul #christmas #gratisoppskrifter #snømann

1 kommentar

Siste innlegg