ET PAR GO`SAKER TIL HELGA KANSKJE? -JULEGAVE TIPS

Susan B. Anderson

SWOSJ sa det i en fart og Lua var kjøpt, betalt og lagret + HUSKELAPP klistret på bordet om at DENNE lua skal strikkes fortere enn fort! ASAP! Dette kalles å være bevisstløs i gjerningsøyeblikket HAHA Det verste er jo at eg har PLENTY av garn som passer til og eg vurdere Selbu eller ASK
i øyeblikket, men eg får ta en kikke hva som EGENTLIG befinner seg der inne på Lageret mitt….MoHaaaaa Kanskje nettopp dette BØR bli Helgas Prosjekt!?? Ja bare fordi, FORDI EG KAN! JuHuuuu Det sies at de Galne har det godt og DET er jammen sant 🙂 Eller KANSKJE eg bør ta en tur på Nille å se om det har noe Østlandsgarn i OKER!?? DET kunne vært noe det, eller hva??
Tja eg kan jo sjekke, skal jo uansett ned å hente hjem Helgekosen så…..Hmmm

Ser temmelig god ut den lua, gjør an ikkje det? Med alt det håret eg har tror eg det kan være ganske praktisk med den der splitten, men om du vil ha den som vanlig lue så finnes også det i samme oppskrift, 2 for 1 liksom – SÅNT liker man virkelig 🙂

 

 

SPLIT BACK SNOWFLAKE HAT
Bildet over

 

 

 

 

 


Denise Samson

Spørs om eg må strikke disse til noe eg kjenner som elsker pulsvotter!

 

PULSVARMERE MED VIKLEMASKER
Strikket i Sandnes Alpakka/Silke

* * * *

Me som vanligvis bare suller og duller i helgene får det faktisk bitte litt travelt denne helga!
I morgen skal eg inn til Stavanger et par timer, Jepp, EG i by`n på en lørdag, hørt så gale??
Det er Strikketreff i Stavanger i helga, eg skal ikkje det liksom, men skal inn å treffe et par kjekke damer bare for litt skravling før Amira henter meg igjen og veien går tilbake til Go`stolen 🙂
Blir nok koselig å treffe noe utenom tastaturet, ja i RL liksom 🙂 Litt rar og hehe

På søndag skal me forholdvis tidlig avgårde da Jr skal stille i sin første konkurranse i Tae-Kwon Do (Rogalands Mesterskapet) Blir spennende og han gleder seg masse! Fikk til å støpe tannbeskytteren til han, den ser jo enorm ut! Er ikkje bare bare når han har full regulering hehe Jaja, bare ikkje nesa ryker så er eg fornøyd hehe Første gangen han knakk den var han 4 og det var ingen fornøyelse!

Men nå må eg gjerne få opp tempo`et her litt for som sagt så skal HelgeKosen hentes hjem 🙂 Var en tur på Sandnes i går kveld mens Jr trente så grønnsaker og andre Go`Biter er allerede i hus og nå gjenstår bare de der klassiske Rema/Kiwi varene hehe Tror nok dette blir ei gode og fine helg!

Er det sånn at eg snart burde få frem litt Halloween Stæsj?? Tro eg må høre med Jr hvor “Kiin” han er på den feiringa i år, er liksom pga han me pynter litt 🙂 

 

 

 

KOS DEG ENN SÅ LENGE
OG NYT EN FLOTT FREDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #susanbanderson #splitbacksnowflakehat #pulsvotter #strikkeoppskrifter

2 kommentarer

Siste innlegg