VIBBEDILLE GOES TO STRIKKEFESTIVAL!

Ååååå du snakker meg om å komme til GARNHEAVEN! OMG! Det første eg fikk øye på var ENSFARGET Kauni! Har en del flerfarget Kauni, men den enfargede har eg kun beundret på avstand og der sto eg vettu, MIDT oppi herlighetene med Ali sitt VisaKort i lommen! En meget farlig situasjon HAHA Det verste er jo å klare å velge seg noen nøster UTEN å gå amokk, ja for det hadde eg bestemt for, ja at eg skulle IKKJE gå amokk! hehe Det har eg rett og slett ikkje råd til
nå rett under den kommende Jula 🙂

Først plukket eg meg ut de 2 grå, det er liksom BANKERS hehe Deretter var det jo å finne seg en KONTRAST-Extremt vanskelig med så mange flotte farger! Etter X-antall forsøk ente eg ganske safe med en KNALL turkis! WOW dette må jo bli bra??

Planen da eg kjøpte nøstene var et DIGERT sjal, men nå vurdere eg både en ny Ravello og enda en Still Light Tunic! HVOR vil denne Galskapen ende da!??


ÅÅåååå ALT for mange fristelser! Eg som ELSKER Cascade Garn klarte å stå i mot,
men det var bare så vidt!



Det var på GARNRIKE eg handlet for der var det så koselig damer 🙂 



Skjønneste Aina som eg har møtt på Facebook var en av damene som reiste HELT fra Namnå sammen med Garnrike og me fant i grunnen tonen me 2 og eg tro nok at me kunne fått en skikkelig Koselig Strikkehelg sammen om sjansen byr seg en annen gang!

PÅ GJENSYN Aina! Var KJEMPEKOSELIG å treffe deg, me skulle jo bare hatt SÅÅÅÅÅ mye mer tid 🙂



Bare et lite bevis på at eg STRIKKET også! Jepp, eg hadde med meg det Oransje
MARA sjalet som eg skal gi bort 1.november til en hjemløs her i Stavanger 🙂 


Endelig skulle eg også få møte den herlige fargeglade jenta fra Danmark! Har blitt noen mail og Snap men Plutselig, der var hun! Skikkelig koselig, men det er den tiden, skulle hatt så mye mer av den.

Charlotte hadde bursdag HAPPY BIRTHDAY så selvfølgelig hadde eg med en gave,
ka du tror!?

Charlotte har noen EXTREMT flotte og GLADE oppskrifter, ja du er faktisk helt nødt for å sjekke henne ut! Ta deg f.eks en tur inn på Ravelry siden hennes, eller du kan følge henne på YouTube!
Hun er bare Nr 1 når det gjelder STRIKKEGLEDE 🙂 

 


Etter litt over 2 timer var eg i grunnen veldig fornøyd! Mange inntrykk å døyve og eg kjenner eg går litt på høygir og blir helt tappet etterpå, men det er så verdt det av og til 🙂 Traff også “gamle” kjente fra tidligere som eg pleide å gå på Strikkekafè med og enkelte er virkelig koselige å treffe igjen 🙂

Da det hele var over var det bare å sette seg ute på en benk, tenne seg en røyk å vente på Amira! Jepp, hun hentet meg og kjørte meg hjem, SERVICE!



Da eg kom hjem sto det en UTSLITT Ali på kjøkkenet som var i innspurten på kwellens middag! NYDELIGE MANSAF! Hesikken dette var godt!
Spiste til eg ble fysisk dårlig hehe Men DET er også så verdt det! Nå kjennes alt bra ut igjen da 🙂



On the side hadde med et deilige DIGERT Nanbrød som han bakte 🙂 Farlig godt 🙂

Nå derimot skal eg ikkje gjøre så mye annet enn å bare sitte her å NYTE alt eg har gjort i dag!
Ja vettu?? Eg tok BUSSEN inn til byen!?!?! Ka tid skjedde det sist liksom haha Er noen år siden kan du si, og sist eg var på Strikketreff/festival var på mitt eget i 2010 🙂 

Nei, eg skal ikkje starte på noe nytt i kwell, det gjorde eg i går, MEN det er i grunne fare på ferde likevel! Tidligere i dag kjøpte eg faktisk ALLE oppskriftene i Dette Innlegget!
Er virkelig noe eg vil og garantert kommer til å hekle, bare vent!

Men du? KOS deg nå!

DET ER LØRDAGS KWELL!
NYT DEN!

Go`klem fra ei kjempefornøyd Vibbedille 🙂
 

#strikk #strikking #strikketreff #strikkefestival #nydeligemennesker #massegarn #garnheaven #garnrike

9 kommentarer
    1. Takk for i dag ❤ gjett om vi fant tonen. Kunne hatt hele helgen med deg. Veldig veldig hyggelig. Vi tastes og snappes, og forhåpentligvis sees snart igjen 🙂

    2. Aina: YES we do <3 Håper dere finner Sjøhusa uten problem og dere koser dere masse 🙂 Hils hvis du treffer noen kjente 🙂

    3. Koselig å møte deg. Har fulgt bloggen din i årevis
      Sannelig ble jeg ikke med på bildet,bak Aina,det var veldig greit jeg har da reist 200 mil hit 😄😀😀

    4. Herlig, ser ut til at du har hatt en toppers dag. Og hvilken samling mønster din Danske venninne har produsert. Driftig dame.
      Misunne deg det måltidet du kom hjem til, ser jo helt herlig ut.
      Kos deg nå og nyt kaunnøstene. herlig garn.
      Klem fra Liv

    5. Gørill: Så gøy da! DU skulle ha sagt det for det er jo kjempegøy å bli kjent med dere som leser her inne 🙂 Eg vet jo ikkje hvem du/dere er før dere sier noe hehe Men ja, det var koselig å møte deg 🙂 Gøy at du snek deg med på bildet 🙂 Håper dere koser dere på Sjøhusa 🙂

    6. Liv I. Andersen: Sitter egentlig bare å klapper på Kauni`en for nå er jo allerede dilemma`et oppstått! HVA SKAL EG STRIKKE!?? Fikk jo så mange ideèr på vei hjem haha Er det ikkje typisk!

    7. Tusen takk for en fantastisk flott omtale av Garnrike. Veldig koselig å treffe deg, har jo fulgt med deg litt innimellom men skjønner nå at jeg må bli en fast leser. Håper vi treffes igjen en dag 😀

Siste innlegg