MORSOMME JULEGAVE TIPS


LillaBjørnCrochet

Små, smarte og gøyale gaver er alltid kjekt å potle med, hva med et par lekre Ørevarmere i de lekreste farger? Ble ganske så fristet til å prøve meg på disse og JA, eg hadde lett brukte de uten problem! Skikkelig fine var det de var! Genialt å hekle slike 🙂 En søt gave til ei f.eks ei lita niese?

 

 

FLORAL EAR MUFFS
Bildet over
Gratis Oppskrift

 

 

 



LillaBjørnCrochet

Grytelapper er jo alltid kjekt, ja for alle i grunnen? Kan være lurt å gjerne tilpasse fargere til mottakers kjøkken eller etter hvilke favorittfarger som er aktuelle 🙂

 

MINT COFFEE MANDALA POT HOLDER

 


 



LillaBjørnCrochet

Awww søteste!
 

CRETAN BUTTERFLY COIN PURSE

 

 

 



LillaBjørnCrochet

PERFEKTE til Trollhasselen som skal pyntes snart!

 

STARRY DREAM

 

 

 



LillaBjørnCrochet

Ei nålepute eller flere er alltid godt å ha 🙂
 

MACARON PINCUSHION
Gratis oppskrift

* * * *

Som eg har nevnt tidligere blir det i grunnen en ganske travel uke! Det er noe HVER eneste dag! Konferanse i kveld, bursdag i morgen ettermiddag + evn noe organisert med Kirkens Bymisjon
(venter på svarmail) Onsdag er det legen og torsdag Tacokveld på skolen og fredag er fredag 🙂
Selv om det skjer mye kjekt GLEDER eg meg til Helga HAHA Allerede liksom!??

Jaja 1. november i morgen og den måneden me starte Julepyntinga! Hmm har i grunnen en del eg skal gjøre FØR eg kan pynte, nevnte eg å rydde litt?? Arg! Vet ikkje HVOR eg skal starte, kjenner eg blir ganske så matt så det ender vel opp med at eg tar det mest synlige og heller venter til Våren! hihi

Anyway, eg har i grunnen ikkje tid til å sitte her å skravle, eg har et sjal å FERDIGSTILLE! Søren ikkje mange omgangene igjen, men eg tror eg går TOMT for det ene garnet! Da gjelder det evn å finne noe på lageret som kan passe inn! Talte maskene i går….OVER 400! Rart det tar tid eller??

HÅPER DU FÅR EN FLOTT MANDAG!
KOS DEG NÅ LITT OGSÅ 🙂

Go`klem fra ei forberedt Vibbedille 🙂

#hekle #hekling #crochet #mandala #julegavetips #christmastgift #gratisoppskrifter

0 kommentarer

Siste innlegg