SKUMMEL OG KOSELIG STRIKKEKWELL


Ohoooo Skummleste kwellen ever tar snart over og me skal virkelig gå inn for å kose oss 🙂
Startet like godt med Julegrøt til middag!!! Gjør ingenting om man mixer tradisjoner hehe Nevnte eg Rød Julebrus?? Ingen problem 🙂 Ikkje trenger det å koste en formue heller, det blir akkurat så gøy som man vil ha det 🙂 Det er noe me er flinke til i dette hjemmet iallefall, mange års trening kan du si 🙂

Me kommer til å feire Halloween så lenge Jr syns det er gøy og FØR diskusjonen ang at man heller bør/må gå Julebukk, NO PROBLEMOS, Jr går Julebukk også han, jepp, nisselue, fregner, røde kinn, lusekofte og striesekk over skulderen 🙂 Om han er for stor til det i år gjenstår ennå å se, men han har gått å sunget Julesanger alle julene hit til. Kan jo legge til at me også er muslimer og me feirer GOD Norsk Jul + me feirer muslimsk A`id UTEN problem. Me er GLAD i begge deler og ungene har alltid deltatt på alt hva som har med Julen å gjøre. Bare sånn at eg har sagt det Ohoooo

var en gang ei dame som sa til oss at våre barn var utrolig heldige som fikk hele 2 verdener i ett liv!
Mye sant i det for me tar var på det me vil fra begge land og kulturer 🙂



 

Nille har fortsatt åpent om du har glemt noe og der får du en del av HalloweenSnopet på tilbud
eller 2 for 1, lønner seg å vente til siste liten!



 

Når Gresskara veier sånn mellom 5-8 kg og de skal ha 30 kr pr kg, ja da kjører med GresskarMandariner! Kjempesøte og de kan nå i det minste SPISES og går IKKJE i bosset
etterpå MoHaaaa SMART ikkje sant??



 

Strikketøyet står helt i tråd med feiringen, iallefall hva fargen kommer an på og ikkje minst er det et VIKTIG Prosjekt! Eg strikker til Kirkens Bymisjon og eg venter TÅLMODIG på svar om det er noen AKTIVITET/Program(?) for Stavanger Sentrum i morgen???? ANYONE?? Vet du??
Hvis ikkje bare eg deler eg ut til noen som trenger det 🙂



 

Sjerfet er for lengst ferdig, men eg har litt igjen på sjalet! Strikker så krampa tar meg!

Oransj er fargen for Solidaritet for De som Gruer Seg Til Jul! Ta turen innom HER
og bli med DU også! Du kan strikke sjerf/sjal UT ÅRET og levere til Kirkens ByMisjon,
Årets Aksjon starter i morgen 1.november!

HUSK: Den STØRSTE Gleden DU kan ha, ja det er å gjøre ANDRE Glad!



 

Nå skal me snart blåse ut lysa for å gå på konferanse med Jr , MEN , når me kommer hjem igjen skal me KOSE oss! Da skal eg koke kakao, en dæsj med krem og et strø med Chilli oppå! Mmmmm NYDELIG! Smakt det?? Ja det er litt HOT og du blir varm og god, ja rett og slett litt kosete 🙂 PRØV!

Pga konferansen blir det ikkje “Knask eller Knep” på Jr men han klager ikkje for han har fått ei skål full av øyner 🙂 De er faktisk VELDIG gode 🙂 Da håper eg at også du koser deg på DIN måte i kwell og at du har det BRA! Har du opplevd en GLEDE i dag da? Det har eg! Var nemlig å kjøpte Bursdagsgave til mor mi og til Amira! Hadde Amira på mobilen mens hun geileidet meg rundt i butikken slik at eg fant akkurat det hun ønsket seg 🙂 Mor mi har dag i morgen, kaffi og kaker på ettermiddagen, men Amira fyller ikkje år før 13/11- Tenk du, hun blir 21 år!?!?!? Kan jo EGENTLIG ikkje stemme for
eg er jo fortsatt KUN 25….? Merkelig altså…Hmmmm 🙂 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
KOSELIG OG LITT
SKUMMEL KWELL!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Frydefull Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knitting #scarf #sjerf #shawl #sjal #kirkensbymisjon #gledensomgruersegtiljul

5 kommentarer
    1. Ja takk, begge deler. Har barnebarn som har gledet seg veldig til “knask eller knep”. Så her er utelyset på, lys på trappa og godtebøtta er snart tom. Bare hyggelige og veloppdragne barn. Så her har det vært en fin kveld.

    2. Vi er også Muslimer og tar vare på det beste i begge religioner. Ja takk begge deler 🙂

    3. Håper det gikk like fint på konferansen som det pleier:)). Her er det også en glede med de samtalene. Ellers har vi hatt en veldig rolig kveld, kun to grupper som har kommet, mulig det er på grunn av regnvær det ikke har kommet flere. Jentene mine har vært ute andre steder og jeg har strikket på julegave og sett film. Ønsker deg en god kveld videre.
      Klem fra Merete nattugle

    4. Anonym: Konferansen gikk strålende! Ikkje for å bli kvalmende skrytete, men han er rett og slett eksemplarisk på alle områder, bortsett fra at han AV OG TIL er litt vims, men det var også EInstein i følge lærerene hehe

Siste innlegg