KJAPPE, ENKLE OG LEKRE LUER! JULEGAVE TIPS!


Justyna Lorkowska

Blir et til stadig tilbakevendene tema dette her, ja LUER! Eg blir lett overbevist HVER gang eg finner en lekker at det er den fineste eg har sett så eg har GANSKE mange luer som er den fineste eg har sett! Skjønner tegninga?? Eg har jo f.eks verdens fineste lue på pinnen nå og har KUN nå få fellinger igjen! GLEDER meg til å vise den til deg, kan jo godt være at EG kommer til å se ut som ei
budeia med den på! HAHA Men OKKE som, eg SKAL bruke den, ja for den er jo tross alt
VERDENS fineste i følge mine tidligere uttalelser!

 

TOFTY
Bildet over

 

 

 



Justyna Lorkowska

 

FUEGO HAT


Justyna Lorkowska

 

ET VOLÁ

 

 

 

Justyna Lorkowska

 

SNOWBOUND

 

 

* * * *

*Gjesper* Hmmm JA i dag har eg lov å være trøtt hehe Sto opp før halv 8 og det var sååå steinkaldt på soverommet at det var en blanding av tortur og isøde! Snakk om å komme seg full fart på badet!

Hadde time hos legen kl 10 så det var ikkje all verdens oppvåking eg fikk bedrive i dag gitt, men været er flott så det var deilig med en luftetur 🙂 Hos legen var det Bob-Bob, foreløpig diagnose er Kronisk Nyrebetennelse og det er derfor nyrene blør (Skal tas standpunkt til det utpå nyåret om
de skal ta nyrebiopsi) + at eg har føflekk han ikkje likte så den skal fjernes 16.nov.
Skal også tilbake til 21.nov så dette blir jo ganske så travelt fremover 🙂 Jaja greit å ha noe
å sysselsette seg med, eg mener, eg er jo en racer på VenteromStrikk, kan jo starte forening! haha

Men Nå? Mmmm eg skal smyge meg galant under dyna og synke ned i puta og BURsove et par timer for DET trenger eg virkelig + at mor mi kommer i kwell og det er jo greit å være våken 🙂

Da må du bare kose deg resten av dagen og NYTE strikketøyet ditt, det skal eg gjøre etter hvert!

KOS DEG MED EN STRÅLENDE
ETTERMIDDAG OG KWELL 🙂

Ang GiveAway`en eg hadde her for litt siden så er det KUN Vinneren av “Hjertet” som har meldt seg
og hvis de 2 andre ikkje melder seg innen kl 12 i morgen trekker eg 2 nye vinnere 🙂
Sjekk ut HER om du var en av de som vant 🙂 Gjelder å følge litt med 😉 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #luer #hat #strikkeoppskrifter #julegavetips

5 kommentarer

Siste innlegg