GENIAL JULEGAVE TIL EN FROSTMAKK

Suzie Blackman
 

Dette er en helt genial oppfinnelse spør du meg! Mmm når det er litt for kaldt på soverommet, da er det deilig å ta med en varm flaske og gnuge den inn til magen! Ha gjerne 2, ja så kan du ha en på
beina også 🙂 Eg pleier på det tidspunktet bli ganske salid for det er så herlig og når eg i drømmeland merker at flaskene er kalde skubber eg de bare på gulvet 🙂 En slik flaske er også god
og ha hvis man sliter med vonde og ømme muskler 🙂 

Det eneste du selvfølgelig trenger til et slikt  trekk er jo selve flasken og da lønner det seg å kjøpe en GOD en og eg kan i allefall anbefale DISSE

 

 

NORDIC SKI SWEATER HOT
WATER BOTTLE COVER

 

 

 

 

 

Ann Budd

Denne har eg strikket 3 stykker av, skikkelig kjekt! Vellykkede Julegaver!

 

ARAN FELTED HOT WATER BOTTLE

 

 

 

 


Elly Fales

SIMPLY HOT WATER BOTTLE COVER

 


Vivianne Kacal

CABLED HOTWATER BOTTLE COVER

 

 

 

 


Julie Zaichuk-Ryan

HAWORTH
Gratis Oppskrift

Sånn, da kan du jo strikke den beste gaven til den om har ALT, men ikkje har en slik en Ho Ho Ho

 

* * * *

I dag blir det en KJEKK dag, eller kveld rettere sagt! TacoKwell m/film og utloddning
sammen med Jr sin klasse 🙂 Det skal bli Koselig og eg gleder meg 🙂 Premiene fra oss blir hjemmestrikka Bitta-Kluter pakket i cellofan 🙂 

I går kwell fikk eg felt ferdig lua mi og det ble veldig BRA! Skal bare lage en dusk og tvinne noen snorer så er den klar til bruk 🙂 Men spørs om eg ikkje blitt litt sånn budeia haha

Ellers må eg jo nevne ForbrukerInspektørene på NrK i går kwell! Mye opplysende, eller bekreftende egentlig og det føltes godt 🙂 Da vet man hva man skal velge om man vil ha mest mulig norsk ull
og man fikk en gang for alle bekreftet at dyrt garn har IKKJE bedre kvalitet enn billig 🙂

Da er det jo bare å velge det man ønsker og rett og lette strikke av hjertens lyst!
Ikkje sant??

KOS DEG OG HA EN
NYDELIG STRIKKEDAG!

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #varmeflaske #varmeflasketrekk #hotwaterbottlecover #strikkeoppskrifter

6 kommentarer
    1. Den fyrste oppskrifta der – er ikkje det Marius-mønsteret? Designeren kan da umuleg ha lov til å SELGE det mønsteret på Ravelry, som om det var hennar eige? Litt rart det der…???

    2. Gimmeline: Om det ikkje er 100% så er det ialefall veldig likt, men nå har eg ikkje lest oppskrifta skikkelig og det kan jo være at det er en avtale eller noe. Skal faktisk ta å sjekke det for oppskrifta den har eg 🙂

    3. Hei
      Tenkte på deg når jeg så forbrukermagasinet i går. Synes blogginnlegget om billig garn er kjempe bra skrevet. Flott at du er ambassadør for at høy pris ikke = godt garn. Selv har jeg brukt rubin og safir i sikkert 30 år. Innimellom er det kjekt å uke seg litt ekstra luksus, men når en strikker mye er det dyrt i lengden. Et par selbuvotter i Safir er like flotte som noen i eksempelvis Peer Gynt … Tror ikke mottakeren kjenner forskjell.
      Håper du har hatt en fin taco- kveld … Her er jeg klar for konsert med Sigvart Dagsland så da får strikketøyet bli hjemme

    4. Solve: Favorittene mine på Sparkjøp er nettopp Rubin, Safir og SIlja! ELSKER Silja!
      Har hatt en super kwell og nå blir det avslapping her i stolen resten av kwellen 🙂

Siste innlegg