DA HÅPER EG DISSE 2 VINNERENE MELDER SEG

//sponset premier
På lørdag som var hadde eg trekning på Give away`en som eg hadde sammen med Lovely Planet, men det var kun vinneren av Hjertet som meldte seg så nå har eg trekt ut 2 nye vinnere til mappene 🙂 

Vinneren av Hekletuiet er:


LISBETH

Gratulerer så mye og nå håper du har litt heklenåler som trenger et nytt hjem 🙂



Vinneren av det lekre Strikkepinne Etuiet er:

JANNE PRESTBAKMO

Gratulerer til deg også 🙂

Siden så mangen ikkje “skjønner” når eg legger ut en maillink skriver eg bare mailen min her: [email protected] så bare kopierer du den inn i mailen din 🙂 Da regner eg med å høre fra dere så skal eg få premiene i posten så fort det lar seg gjøre 🙂

* * * *

Siden magen min har tatt seg en dag off skal eg bare sitte/ligge her å lade opp til kwellen for på Tacokwell med Jr sin klasse, ja det skal eg! Gleder meg jo vettu 🙂 Har gjort klar strikketøyet som skal få bli med siden me skal få se film 🙂 Fint kombinasjon det 🙂 Satser på å spise litt god salat og gjerne eg vinner en premie på loddtrekninga?? HA! Pleier sjelden og aldri vinne hehe

Da må du også kose deg og ha en herlig ettermiddag så tastes me gjerne til kwellen 🙂

KOS DEG <3

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#premier #lovelyplanet #vinnere #giveaway

6 kommentarer
    1. Lisbeth: Kun en Lisebeth som har kommentert og ingen annen info enn det og hvis du kommenterte på GiveAway så er det nok deg

    2. Spennende med Taco-kveld på ungdomsskolen. Håper du kan skrive litt om kvelden her på bloggen, kanskje dette er noe å kopiere for andre ungdomsskoler?
      Klem fra Laila H

    3. Laila H: Helt klar! Kommer nok i morgen tidlig/formiddag og kan troooo me koset oss skikkelig i over 3 timer! Fantastisk opplegg med sterkt tema 🙂

Siste innlegg