GRATIS OG FLOTTE JULEGENSERE!

Kim Cameron

De Galne har et godt sies det og amerikanerene er vel spesialister på det noe mer ekstreme?? *LER* Men, la det være sagt, det hadde vært gøy med en skikkelig myk, god og morsom Julegenser
å krype inn i over Julepysjbuksa akkurat på Juledagene! Dette er jo en genser som garantert ALDRI går av mote og den vil sannsynligvis ALDRI bli utslitt heller! Den blir jo bare brukt noen dager
i året, men søren heller, det hadde vært DIGG!! Ikkje sant?? Tror disse hadde blitt fine i f.eks Lima
fra Drops
(JuHuuu det er SALG på det garnet nå!) Kan jo ikkje bli bedre enn det!??

Så, hva sier du?? Julegenser neste år eller?? Snapp nå iallefall med deg oppskriftene!
Jepp, ved å laste ned og lagre 1 Pdf får du oppskrift og mønster på ALLE 6 gensrene! Ho Ho Ho 

 

Kim Cameron

 

Kim Cameron

 

Kim Cameron

 

Kim Cameron

 

Kim Cameron

 

Man har det da slettes ikkje morsommere enn hva man gjør det til + me lever kun 1 gang!
Da syns eg virkelig det er på sin plass med en slik Julegenser! Hva med en til svigers??

THE BEST OF THE WORST-
UGLY SWEATERS


Linken gjelder alle bildene over her

Størrelsen på genseren går opp til 64″ som vil si 162 cm rundt brystet

 

 

* * * *

Søndag…..i dag satser eg på ME-TIME altså! Nå kjenner eg at behovet virkelig melder seg og det skal bli godt! Fortjener det etter besøk hele helga? Kan fort bli slitsom med folk rundt seg hele tiden, ja eg kan bli ganske så sliten av det, så etterpå om en stund, skal eg bare nyte resten av dagen 🙂
Joa, me har kost oss, men det kan jo være greit å planlegge sånne helger slik at man kan
lade litt opp. Eg var utladet allerede på fredag og er ennå ikkje koblet til nærmeste lader hehe
Jaja, det er vel det en søndag skal brukes til??

Gikk nå å la meg i går ettermiddag og virkelig BURSOV i ca 2 timer
og det hjalp meg til å ikkje sovne i stolen på kwellen!

 

Ååå fy søøren det skal bli kaldt nå til uka! På det meste skal det ned til -5, ja du ler gjerne fordi du sitter der å fyrer i peisen med 15 minus, men det er veldig kaldt her i vest med -5! Fuktig luft og skikkelig sur vind gjør at temperaturen føles som det dobbelte! Så ja det ER ganske kaldt! Gi meg heller en meter med snø SOM LIGGER og vindstille! Ingenting er som en KLAR og fin snødag! Mmmm er faktisk veldig lenge siden sist! Satser på at me får oppleve det i Jula for bestillingen på Juleværet ble allerede sendt inn i sommer da me holdt på å regnet bort så nå fortjener me litt stemningsvær syns eg!

Om 19 dager starter å pynte til Jul og søndag om 3 uker er det 1.søndag i advent!
*Sitter stille og forholder seg helt roooolig”

KOS DEG NÅ MASSE I DAG
OG NYT EN SKJØNN SØNDAG!

Du, når du pussa tennene i morges og du så deg i speilet,
HVA sa du da?? Sa du:

“Eg er perfekt og den beste utgaven av meg selv”
Glemte du det?? Da vet du hva du gjør nesten gang du er på badet, OK??

Go`klem fra ei utladet Vibbedille med yrende Julestemning 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #christmassweater #julegenser #christmasjoy #strikkeoppskrifter #knittingpattern

0 kommentarer

Siste innlegg