GRATIS JULEPYNT OG NY VINNER

Carmen Heffernan

Når du har vasket litt en dag og skal ha enn pausa, ja da kan du sette deg ned å hekle en slik!
Ja det går så fort at du kan hekle en som enn premie i HVER pause! Vettu ka som skjer da???

JOOOO du får rent hus til jul (alt er relativt!) + du får masse flott pynt til treet ditt! Ho Ho Ho 2 fluer i en smekk det der, eller 2 hybelkaniner om du vil 🙂 Å du? JA oppskrifta er på engelsk, MEN nå utfordrer eg deg altså! Vet du HVORFOR du må prøve?? Jo fordi det er så rasende enkelt + at det i tillegg til text er BILDER som viser hvordan du heklet! No Biggi det! PRØV!

 

 

CHRISTMAS BAUBLE
Bildet over
Gratis Hekle Oppskrift

 

 

 

 


Nå er det altså 3. gangen eg må trekke ut en vinner av dette NYDELIGE Strikkepinnetuiet!
Er det virkelig INGEN som vil ha det!?? Jaja da er det så godt med det at det denne gangen er
MARIANNE som vant og så håper eg å høre fra deg da??
Send meg en
MAIL ([email protected]) så skal eg få det i posten 🙂 

Å du… Marianne? Med det samme eg forhåpentligvis har deg her…..Eg havnet inn på bloggen din
og ble sittende å lese og eg må jo bare si noen ord! Eg klarer ikjkje i min VILLESTE fantasi forestille meg hvordan din hverdag er, eg holder på å tørne når eg har migrene i 1 døgn….Håper virkelig de snart finner utav det og at hverdagen din snart blir bedre og at du igjen kan legge ut på tur 🙂
Masse Lykke til og God bedring!
<3 

 

 

* * * *

JuHuuu I dag har eg VASKA hele gulvet og Jr syns det lukter VANNMELON! haha Eg kjøpte ei sånn eske med Jif sine KrystallKluter til mopp, og vettu?? Det gikk faktisk som en drøm! Akkurat slik de vasker på TvReklamen! Kjenner det verken i ryggen eller skulderen for eg trengte ikkje bruke noe kraft! Det var bare å sveipe moppen lett over gulvet og nå skinner faktisk gulvet! Amira kjøpte en sånn
Jif Universal Spray til meg før helga så eg dusjet hele stuedøra og vasket den også = hvit, ren og pen! Utrolig hvor skitten ei DØR kan bli!?? Sånn er det når det er kun eg som bruker håndtaket! Uti fra “dritten” på døra blir den tydeligvis lukket/åpnet på de mest kreative måter av gutta(JR!!!) Haha

Derfor kan eg nå si at eg er i gang med Julevasken! haha Pleier ikkje ta sånn voldsomt, men det må være rent før eg pynter! Hvis eg nå tar litt HVER dag inkl en dør, ja da blir eg jo ferdig til eg skal pynte
i slutten av måneden! Blir DU med?? Eller pleier du ta et skippertak og ligge som et slakt etterpå?
Eg ligger mer som et slakt når eg har pynta fordi eg ikkje klarer å stoppe! haha
Men da skal eg jo uansett bare nyte og kose meg etterpå 🙂

Tenkte eg skulle skrive en liten liste HVA eg skal prøve å få gjort hver dag så kan du jo bli med om du vil. Har en sånn liten gang som er det første man kommer inn i og DEN bør seriøst RIBBES!
Det er jo nesten sånn at eg til tider må brøyte vei for å åpne døra haha Kjenner du til det?

Anyway, eg er ferdig for i dag så nå blir det strikking før eg skal kjøre Jr og kameraten på trening kl 19 – Slipper heldigvis å hente kl 21 da foreldrene til kameraten henter, veldig greit å dele på det 🙂 

 

 

 

KOS DEG MASSE OG HA EN
SKJØNN ETTERMIDDAG!

Go`klem fra ei litt Gira Vibbedille 🙂

#hekling #hekle #julekuler #julepynt #diy #jul

2 kommentarer
    1. Du er tidlig ute. :))
      Vi vasker ekstra til jul, vi også, men ikke enda. Og jeg pynter ikke før et par dager før jul, og treet pynter vi heller ikke før lillejulaften.
      Sånn var det i min barndom, og det har jeg fortsatt med.
      Før pyntet jeg mye med rødt, men det er blitt mer og mer sølv og hvitt

Siste innlegg