JULEGAVER DU HAR TID TIL Å STRIKKE

Strikkelisa

Nå har faktisk Strikkelisa designet en hel garderobe med Løvblader! Ja du kan så og si kle deg fra Topp til Tå bare med Løvblader! Ahaaa hvor herlig er ikkje det? Det er virkelig et lekkert mønster og det er masse flotte Julegave Tips her! Jepp, gaver som du fortsatt har plenty av tid til å strikke, ja opp til flere faktisk!
En gave med f.eks Lue og Hals er jo helt SUPERT! Hvis du er kjapp på pinnene kan du også fortsatt rekke større Løvblad prosjekt, som f.eks
LøvfallKardigan som eg selv har
ganske lyst på! Går jo ganske fort med Nepal på pinne 5 🙂

 

 

BLADHALS
Bildet over
Str XS-XXL

 

 

 

 

Strikkelisa

 

LØVSPRETTHALS

 


 

Strikkelisa

 

LØVSPRETTLUE

 

 

Strikkelisa

 

DIAMANTFLETTELUE
Str Barn – Large

 

 


Strikkelisa


 

MISSYHEADBAND
Gratis Oppskrift
One Size

 

 

* * * *

I går da eg gikk å la meg var det minus 6 grader og nå ligger det på minus 3, men den følte temperaturen er i følge Yr.no minus 8! Ja det er KALDT syns eg, ISKALDT! I tillegg kan det på utsatte plasser blåse liten kuling i dag!!! Da blir det kaldt ja, blir jo akkurat som en haug med SYL som blåser rundt ørene da, ørene skal eg ta å pakke inn i ei GOD lue i dag!

Foreløpig plan er at me skal ned til mor mi for Ali lovet å montere noen hyller så eg må høre med henne om det passer! HÅPER det for ettermiddagen vil eg ha HJEMME! Må jo holde meg til lista mi skal vites og eg håper eg er like fornøyd i kwell når eg setter meg ned som eg var i går!

Hvis det blir til hyllemontering i dag må eg ta å pakke ned strikketøyet sånn at eg har noe produktivt
å sulle med mens eg sitter på sofaen og venter 🙂 Skal straks begynne på vrangborda på den
“Sofies Mamma” genseren! Skal prøve den på senere for eg tror muligens den allerede er lang nok!
Herlig med god og varm alpakka på rompa når det er vinter og kaldt!

Blir jo spennende å se hva dagen bringer….ALLER helst ville eg ha tatt for meg lista NÅ! Liker best å få ting gjort før 12! Da har eg litt strikketid før eg henter Jr og så kan eg “Jobbe” en times tid til når me er hjemme igjen før resten av dagen er min til eget bruk (Dvs Strikking) Greit å ha system! hehe

Jaja du får ha en produktiv og koselig dag du også! 

NYT EN KALD OG FLOTT
VINTERDAG!

 

Sånn ellers, ja bare for å ha nevnt det;
Donald og Dolly sitter altså nå ved roret “Over There”
Jammen ikkje godt å si hvordan det går med verden nå fremover….
 

 

 

Go`klem fra ei morgentrøtt Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #julegavetips #strikkeoppskrifter #gratis #lue #hals #pannebånd #strikkelisa

2 kommentarer

Siste innlegg