EG TAR EN “BLACK FRIDAY” -HERLIG GIVE AWAY!

Det er fredag, sola skinner, Helgekosen er i boks og hele 2 deilige fridager ligger klar!
DA passer det flotters med en GIVE AWAY!


Igjen er det
Lovely Planet som står for premiene og siden vinneren av det Lilla etuiet
(bakerst til høyre i bildet) fortsatt IKKJE har meldt seg, ja så har eg altså hele 4 premier denne gangen!



Det Rosa etuiet er et “stående” StrømpepinneEtui og er veldig praktisk å ha i strikkveska…..



…i det Lilla er det plass til mye mer pinner og er veldig praktisk siden du kan rulle det sammen 🙂



Til slutt har eg 2 Dubbeditt vesker eller en litt stor lommebok om du vil! Veldig kjekke vesker å ha.

Bare for å sagt det så er dette skikkelig herlige Julegaver til en som strikker! Det er mye mer enn dette også i andre farger, du finner alt inn hos Lovely Planet!
 

Men ok, hva skal du gjøre for å få tak i en av disse herlighetene tro?? Hmmm springe 2 ganger rundt Ringen?? hehe Neida, du skal slippe å stresse! Fortell meg heller noe kjekt! Ja som hva du f.eks strikker på eller hva du skal i helga! Er du nybegynnerstrikker aller har du strikket i mange år?
Strikker du Julegaver? Jadda, fortell meg hva du vil så har eg noe koselig å lese utover dagen 🙂

Siden eg elsker Lovely Planet produktene lar eg denne Give Away`en gå til uti uka,
Tja, skal me si til……

TORSDAG 17. NOVEMBER

Da trekker eg en vinner og så HÅPER eg at de som vinner melder seg!

Siden eg har sittet å ventet på vinneren av strikkepinneetuiet (Ga opp i dag) ble ikkje Hekleetuiet ditt Lisbeth sent før i dag så kanskje du har det i morgen 🙂 Håper det faller i smak 🙂
 

* * * *

Okeidå, eg er klar for helg!!! Fytti dette har vært ei uke med litt “turbulens” kan du si og forrige helg ble som den ble, men skal eg bare senke skuldrene og selv om alle mål ikkje ble oppnådd denne uka så er eg i en FIN-FIN rute! Jepp, for det er FORTSATT 2 uker til Julepynten skal ut å lufte seg og eg er OVER halvveis i ryddinga/vaskinga 🙂 Trenger bare å lade meg skikkelig opp nå i helgen så er det på`an igjen på mandag, litt og litt hver dag og til slutt så er Seirene i boks! JuHuuu det føles så herlig!

Ikkje lar eg butikkene påvirke meg heller, kjenner ikkje stress i lilletåa en gang! Syns egentlig det BARE er koselig for eg VET så godt at den dagen eg skal handle Julegodter, ja så ligger det der å venter på meg 🙂 ENESTE eg skal kjøpe (som eg GLEMTE i dag) er 2-3 RØDE Fleecetepper på Nille!
Har noen andre Juletepper som eg pleier henge på sofaene, men eg vil ha RØDE!
Det blir så lunt og koselig av det + eg egentlig har lyst på RØDE putetrekk til de små sofaputene,
har gitt opp å finne til de store så de pakker eg bare bort så lenge 🙂

Kjenner det kribler litt i magen når eg går gjennom gangen å eg ser KalenderPinnen henge på veggen! Etter lønning neste helg skal eg begynne å handle litt til den og det passert supert at Jr snart er tom for både Wox og deodorant! Søren ikkje så lett å kjøpe nå når han er 14 og elsker Gaming! Blir nok noen Go`saker og vil eg tro, han er flink å spare så da har han mye godt til Juleferien 🙂

Ellers er eg i grunnen klar til å Strikke litt! Er virkelig godt i gang med lommeøkingene
og Still Light`en begynner å bli lang! StripeStrikk går fort!

KOS DEG OG HA EN
SUPER FREDAG!

Go`klem fra ei avslappet Vibbedille 🙂

#blackfriday #giveaway #lovelyplanet #strikk #strikking #knit #fredag #helg

74 kommentarer
    1. Da krysser jeg pinnene for et strikkepinneetui denne gangen.
      Det kjekke jeg kan fortelle er at jeg skal stå på julemarked i Moss neste helg.
      Endelig falt alke brikkene på plass, og det går i orden *juhu*
      God helg

    2. Siden mye skjer, så er det utrolig godt å ha garnnøstene å gripe til. Intet er som å finne roen med strikking eller hekling. Litt julegaver lages, litt gies bort her og der. Til en venninne, venn, unger, barnebarn osv. For ikke å snakke om hvilken lykke et mykt nøste i glade farger kan gi 🙂
      Ønsker deg en god helg :))

    3. Hei 😀
      Som alltid får du meg til å smile når jeg leser innleggene dine 😀
      I helga skal jeg og min mann sjekke ut fra sykehushotellet som vi bor på i fbm at han får stråling og bo hos vår datter 😀 Det gleder jeg meg til!
      Ha en strålende helg!!
      Mvh,Marit

    4. Så koselig med give away igjen. Jeg hekler kjøkkengardiner til mamma, skal være julegave, og hekler julegardin til kjøkkenvinduet mitt. Ønsker deg en kjempefin helg.
      (Jeg skal legges inn på sykehus i Oslo neste uke, så håper jeg greier å følge med på trekningen din)

    5. Spennende med ny sjanse altså. Idag har jeg prøvd meg på makroner for første gang. Ella på 4 år elsker det. Og de ble OK om ikke perfekt. Rosa makroner med gul sitronkrem. Må da bli bra. Ellers så strikker jeg på en genser Str L som skal bli julegave til en svigersønn. Strikkes ovenfra og ned. Vet det er din favorittmetode. Men det er iver 400 masker når jeg er ferdig med økningene. 😥Ser fram til å komme dit. God helg til deg, nyt med god samvittighet.

    6. Jammen prøver j lykken denne gangen også, å håper på mer hell nå..
      Har i ettermiddag fått en ny oppskrift i hus. Jeg har meldt meg på litt gærenskap og skal strikke en av maaaaange per gynt gensere. Alle genserne skal henge på utstilling i bergen til høsten. Artig med noe annerledes. God helg 🙂

    7. Tusen takk, du er bare en gledespreder til tusen 🙂 Har nettopp vært på besøk hos ei venninne og utøvd førstehjelp på strikketøyet til dattera hennes. 🙂 Nå sitter jeg å strikket Liverpool votter til min bror som han skal få til jul. Ha en herlig helg 🙂

    8. Hei!
      Jeg holder på med “hemmelig” strikk. Skal strikke Marius 2 genser til min kjære ❤ til jul. (Håper han ikke oppdager det….) 😊 Ønsker deg og dine en god helg!

    9. Så flotte give away! Helgen min er varetelling på jobb og så håper jeg på å få tid til å strikke litt på Sabltanngenseren til barnebarnet. Koselig blogg du har!

    10. Har ikke vinnerlykke men prøver likevel. Har flere prosjekter som skulle vært ferdiggjort, men det blir nok mer jobbing på hel Marius dress str 3 mnd fra Sandnes tenker jeg. God helg til deg 😉

    11. Du er så flink til å spre positivitet! I morgen, lørdag skal jeg på Jærmuseet på “Tråd på pinnen”. Gleder meg til en hel dag med strikkeprat, og håper å lære noe nytt. Det skal være ulike workshop, blant annet magic loop.
      Hadde vært kjekt med en gevinst.

    12. Hallo fra en “gammel”. Etter å ha blitt ferdig med lekker genser til gubben strikke æ Marius tovavotta på bestilling. Innimellom bli det litt julegavestrikk.
      Riktig god helg.

    13. Ny give away vil jeg gjerne være med på. Alle premiene var veldig fine. Utrolig godt når helga kommer. Gleder meg alltid til å ta turen innom den flotte bloggen din for å lese. Blir alltid så glad og inspirert av alt du legger ut. Skal bake farsdagskake i helga. Og så må jeg få tid til å strikke litt også. Har begynt på litt julegavestrikk. Det skal legges opp til en ny hals. og ellers blir det noen kluter til fremover å strikke på. Ha en kjempefin og god helg 🙂

    14. Wow, for noen flotte gaver😊. Strikker hansker til typen, og imorgen er det å begynne på nye hansker og sokker. Dette skal en kamerat av den yngste sønnen(26år)😊få, da han fryser sånn nå når det er kaldt😃. Sånn går nå helgen😂. Hilsen Jorunn

    15. Hei igjen Vibeke.
      Nå krysser jeg virkelig fingrene for at jeg vinner denne gangen. <3
      Har vært turbulensuker her å, men fikk meg en god massasje hos fysioterapeuten i dag og det hjelper virkelig.
      I kveld har jeg 3 suksesskaker som skal leges....er nesten ferdig da....to til julemessa her i bygda og vi må da virkelig ha ei selv også!!
      Skal fortsette å strikke på julenisser og har planer om nien julekuler til adventskalender og noen hekla småpynt.
      Og så blir det babystrikk.....bare 2 uker til terminen og da blir jeg farmor !!!
      Huff som jeg gleder meg.
      Nå får du trekke meg denne gangen, Vibeke så er resten av november "reddet"
      Klem fra nord igjen

    16. Hei på deg 🙂 Her set eg å spøter på Graphic-teppe som eg var så heldig å vinna mønster og tråd til på det stooore jubileet du hadde tidlegare i år. Skal bli gave til eit barnebarn som kjem neste år 🙂 Helga skal brukast godt, jobbing-kos-spøting… Håper di helg vert slik du har planlagt den, nyt dagane.

    17. I dag strikker jeg kofte til meg selv pluss noen barnevotter i str 1-2 år som skal bli julegave. Ellers har jeg i dag hatt en feriedag for å skrive et oppgave som skal leveres snart.
      Men nå legger jeg den bort – blir skikkelig håndballhelg med ungene denne helga!

    18. Ønsker deg og dine en god helg. Jeg skal strikke min første Nancy kofte. Er på bestilling og i Str 6 år

    19. Deler du ut nå igjen☺️ Denne helga har i aebeidshelg på strikkepinnene nå: nisse, nisseklær, kofte til meg selv, islandsgenser ( julegave)sokker, votter i en kurv og noen poser her og der, Hehe som må bli ferdig før julebakst og vask God helg til deg og dine

    20. Hei på deg 🙂
      Litt som skjer i helgen … Jeg skal nemlig feire at jeg blir 50 på torsdag ( Ja du har valgt en flott dato til trekning 🙂 ) I morgen skal jeg ha fest med 22 damer på Huldrefjøset. Tror jeg har kontroll så i kveld skal jeg strikke ermer på Sofie`s mamma. Ja den er det du som har inspirert meg til å strikke:-) Mottoet mitt burde være led meg ikke inn i fristelse jeg kan gå selv …, men du har en nese for mye som frister og stakkars meg er lett motagelig 😉 Eeeeelsker fristelsene … Ha en flott helg 🙂

    21. God kveld 😊
      Er i huse blir de en travel helg eldste jenta skal ha trening i helg og dei to andre jentene mine skal spille handball kamper i helga, så jeg håper at jeg blir ferdig strømpen .ha ringt god helg.

    22. Hei, koselig å være med på give away hos deg.
      For to dager siden ble jeg ferdig med å strikke julekulene til Arne og Carlos, jeg har bare strikket av restegarn, det ble 17 stykk!
      Min tenåringsdatter har fått dilla på lange raggsokker, slike som rekker like under kneet, og de skal være tynne. Så her sitter jeg å strikker 2 rett- 2 vrang. Vrangborden skal være 32 cm – på hver sokk!!! Jeg bruker lagergarn her også, Siljagarn fra Sparkjøp på pinne 3. Utrolig koselig når barna bestiller hjemmestrikket.
      Kos deg i helga!
      Klem fra Laila H

    23. Her strikkes det både kalendergaver og julegaver om dagen. Greit å ha strikketøy til både hjemme og til å ta med. På søndag er det farsdag og det er en hyggelig anledning til å samle familien!! God helg!

    24. Jeg strikker på en flott kofte, Narciss av Denis Samson. Ønsker deg en god helg !!!

    25. Åh, eg vil gjerne bli med, så herlege premiar! Skulle eg vere så heldig å vinne noko, så skal eg love deg å melde meg faderleg fort altså!!
      I helga skal eg vaske og skrubbe badet (etter inspo frå deg), gå på kafé med niesa mi, stikke innom ein vernissasje, og belønninga for gullande reint bad blir å få kose seg og strikke julegåver… med masse kaffi attåt… mmmm…. gleder meg!! Ha ei fin helg du og!

    26. Strikker nisseluer til guttaboys, som de skal få i adventskalenderen 1.desember😊

    27. Akkurat nå holder jeg på med ei djevellue, siste tingen i et hentesett som jeg fikk bestilling på 🙂 etter det blir det å fortsette på Vestlandsskjørtet mitt, å som jeg gleder meg til å bruke det 🙂 Og i morgen har jeg bursdag i morgen, kaka er kjøpt og middagen planlagt, så da er det bare å vente på besøket 🙂 Og mens jeg er her kan jeg nå si Gratulerer med dagen til Amira 🙂 ( Og Ali, siden det er farsdag på søndag 🙂 )
      Et etui hadde vært en koselig bursdagsgave 🙂

    28. Hei 😊
      Denne helgen blir helt spesiell … Jeg skal nemlig feire min 50 årsdag, med en gjeng gode venninner. Har bursdag den 17 så det er en flott dato du har valgt til trekning 😜 Koser meg i sofaen med Sofie’s mamma. Takk for at du fant det mønsteret forresten … Ha en fin fredagskveld

    29. Så fine de var. Eg har strikket og hekla i mange år. Nå har eg begynt å gimpe. Har du prøvd d? Såg på farmen og då måtte eg jo prøva d. Hehe. Det endte med at eg har hatt et kurs i gimping. Så utoligt kjekt. Har ei sia på facebook som heter BillasHobby der eg legge ut litt av det eg lager. Ha ei flotte helg.

    30. Har ikke vinner lykke men prøver igjen😊jeg holder på å strikke sokker nå som kulda kom. Det var noen fine premier 😊ønsker deg en fin kveld ❤klem

    31. I alle dager, ny give away så kjapt etter den første? Så koselig:). Men må si det er litt dårlig gjort av folk som melder seg på å ikke gi lyd fra seg når de faktisk vinner….
      Jeg har strikket i maaange år, lærte både å strikke og hekle av bestefaren min. Bestemor kunne begge deler hun også, der i huset heklet hun og han strikket, det var det de trivdes best med.
      Etter mange år som nattevakt merkes det godt at det ikke blir den strikketiden lenger men jeg slapper fortsatt av med pinner og garn i hendene. Kan ikke bare sitte og glo uten strikketøy, da blir jeg rastløs. Nå har jeg ferdigstillet en hverdagsjakke til søsteren min og en til bestevenninnen min. Julegaver. I morgen skal jeg kjøpe garn til en kofte til svigerinnen min. Det er så morsomt å strikke til henne og barna for de bor i det de får:)). Barna skal få luer til jul, de fikk kofter i fjor. Kanskje blir det litt strikketid på jobb i helgen? Man vet aldri hva vaktene vil bringe. Ønsker deg en trivelig helg.
      Klem og hilsen fra Merete, tidligere nattugle. som også må ut og ha kalendergaver:)). Gleder meg.

    32. Sååå fine premier 😀 jeg teststrikker en oppskrift på hjerterankevest i str 2 år, til lillegutten vår, den blir nydelig sier han :)) Ha en fin kveld, og god førjulstid 😉

    33. Hei. Så fin give away. Mens jeg strikker en rød fotsid julekjole i Bjørk fra Viking-garn leser jeg bloggen din. Ønsker deg en fantastisk helg 😀

    34. Hei! 😊
      Nå er det snart 52 år siden jeg lærte å strikke av bestemor som 6 åring. Synes fortsatt det er morsomt. Nå strikker jeg på babysett til et nytt barnebarn, løvfall jakke til meg selv og BittaMi sitt mysterie skjerf. Har alltid flere prosjekter på gang😊 Ønsker deg god helg🤗

    35. Hei! 😊
      Nå er det snart 52 år siden jeg lærte å strikke av bestemor som 6 åring. Synes fortsatt det er morsomt. Nå strikker jeg på babysett til et nytt barnebarn, løvfall jakke til meg selv og BittaMi sitt mysterie skjerf. Har alltid flere prosjekter på gang😊 Ønsker deg god helg🤗

    36. Held på å strikke marygenser i Drops Air. Heilt fantastisk garn, så mjukt! Ellers så har eg eit prosjekt på siden, hekle de tre bukkene bruse og trollet. Både nybegynner i strikking og hekling 🙂 Men elsker handarbeid og ein utfordring! 🙂

    37. Hei!
      Først må jeg takke deg for den flotte bloggen du har. Nå strikkes det for det meste julegaver – kofte til mannen, sjal til mor og gensere + småstrikk til barn og barnebarn. Koser meg med garn og pinner – rene terapien 😀
      Ønsker deg og dine en fin førjulstid.
      Ha en fortsatt fin helg.

    38. Hei ! Strikkar på nisselue til oldebarnet mitt, i “sjømannsbobler”. Ein blir visst aldri for gammal til å læra nye ting!
      Imorgon skal eg (me) ha barn/svigerbarn – barnebarn -oldebarn til graut-middag ! Eit barnebarn bur i Tr.heim og eit bur i Bergen,men alle er heima denne helga Me blir 9 stk., så grautgryta blir stor ! Det blir koselegt ! Etterpå blir eg nok “punktert”, men tar resten av dagen i rolige former ! Ha ei flott helg !

    39. Flotte pinne-mapper! Strikker julegaver om dagen, men følte for en pause fra de idag for å strikke et par pulsvanter til mannen!
      Ha en finfin helg!
      Mona

    40. Denne helgen har jeg fri og jeg skal gjøre ferdig en Setesdalsgenser for en kollega (bare å montere på ermene og feste tråder), så skal jeg strikke ferdig knappestolpen på nancykofta til datteren, strikke ferdig noen raggsokker, gjøre ferdig en romper… Innimellom skal jeg hekle noen snø krystaller og handle inn og lage kos sammen med familien min. Helgen skal nytes maks! Kjekt å lese bloggen din og så må du og dine ha en god helg! 👍🏼

    41. Hei Vibeke!
      Nå må du hjelpe meg! Du fine gledesspreder som tipser oss om så mye fint, både mønstre og matoppskrifter og linker til mye annet også. På din anbefaling bestilte jeg noen vaskesvamper på eBay, og de kom i dag, en stor og fin pakke. Men det sto ikke et ord inni den om hvordan dette skal brukes! Du har sikkert beskrevet det før, men det må jeg ha gått glipp av. Tok en runde over kjøkkenvasken, men så ingen forskjell. Hva gjør jeg feil?
      Håper du får ei god helg, og riktig får ladet opp til neste ukes planer 🙂
      Varme klemmer fra
      Snefrid

    42. Snefrid: Du tar bare litt vann på og skurer i vei. Det er noe såpestoff inni som blir litt mekeaktig så tørk av det du vasker etterpå. Eg fikk de ens pga av dusjedørene og der funket det veldig bra og på det hvite rundt kjøkkenvifta. Prøv på plasser med vanskelige flekker eller belegg 🙂

    43. Tusen mange tak for at du tar deg tid til å svare meg! Da skal det skrubbes i morgen, med fuktig skrubb, og ikke med tørr, som jeg gjorde. Kanskje vi skrubber om kapp 🙂
      Er så glad for at du finnes, din store gledesspreder <3
      Ser at innlegget mitt ikke helt passet inn her, men kanskje jeg likevel kan melde meg på som deltager til din flotte give away? Nå strikker jeg på lue nr 10, barn, svigerbarn og barnebarn skal få en haug å velge mellom, så ingen av dem går ut i kulda uten lue i vinter 🙂

    44. Sitter for tiden og jobber med julegaver. Har 4 herlige nieser som alle får luer og sokker til jul, så det er jammen på tide at jeg starter! I akkurat dette øyeblikk sitter jeg med ost, kjeks og ett deilig glass vin mens jeg varmer beina forran peisen, det mangler ikke på helgekos her i gården! =D

    45. Jeg er så smått begynt å tenke på julegaver. Er bestandig sent ute med dem, så det blir nok litt stresstrikking når jula nærmer seg. I helga skal jeg bare slappe av, strikke litt og kanskje gå meg en tur hvis været holder seg fint.

    46. Så fine premier :). Tja, skrive noe morsomt 🙁 jeg ligger desverre med feber og vond hals. Ikke orker jeg å strikke noe heller. Eller det er jo løgn 🙂 jeg la opp til en ullbukse til bonusbarnebarnet i går. Jeg håper jeg kan få strikket litt på den :). Ellers så er det en del julemesser rundt om kring som jeg kunne tenkt meg på. Tror jeg hiver innpå litt paracetter og kommer meg ut på det. Ha en strålende fin strikkehelg. Har ikke tid til å ligge her 🙂

    47. Her koser jeg meg med å strikke babytøy til den lille som kommer i mars, det går ikke så fort fremover når man er sliten etter jobb men det går fremover 👍😊

    48. Så koselig med ny giveaway. Jeg strikker på barnehagevotter. Et par til eldstegutt, men siden det var nok til tre par så blir det til det. Holder på med siste votten på tredje paret nå. Spent på om jeg har akkurat nok garn. Deretter venter flere par i lilla.. tenker kanskje å ta med de som er “til overs” på messe om 2 uker. Vi får se. Må vel bli et par luer til dess og.

    49. Deilig med helg 😊 Selv om en er ufør så er det forskjell på hverdag og helg. Denne her helga så blir det ei rolig hjemmehelg 😊 Mannen min og de tre minste er på trening 🏃🏼🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️ Mens de er ute så tenkte jeg å ta litt husarbeid. Når huset er tatt så er det strikking resten av helgen. Jeg har kommet ut av tellingen av hvor mange prosjekter jeg holder på med, men jeg tenkte å gjøre ferdig noe julegaver i helgen og begynne på et par lester til samboeren til ei venninne. Du må ha ei god helg og kos deg med ditt strikketøy 💕

    50. Å så koselig med giveaway… Har mange prosjeker for tiden, stadig vil gutta at mamma skal strikke eller hekle noe.. så nå går det i kose dyr.. Er bare et lite problem, har ingen etui for pinnene mine, så alt flyter rundt om kring:) Så stakkars samboeren min satte seg på flere.. hehehe… Så sånne etui kan kanskje være neste prosjekt dersom jeg ikke er så heldig å vinne.. Er desverre hjemmeværende, så dagene blir litt lange:)
      God helg 🙂

    51. Så flotte premia! Her er det bare å krysse det som krysses kan 😉
      Eg er vel det du kan kalle amatør-strikker… Gjennoppdaga strikkinga då eg fekk barn og fekk så lyst å strikke til han. Holder meg stort sett til å strikke til guttungen, for då blir ikkje plagga større enn at det er mulig å få dei ferdig 😉 Skulle eg strikka noko større til meg sjølv, er det ein viss fare for at eg hadde blitt lei før eg var ferdig… For tida heldt eg på med eit par votter, og dei har eg no byrja på for tredje gang… så no håper eg eg har klart å treffe på størrelsen… Er nok litt sånn liker best å bare prøve heller enn å holde på med sånne prøvelapper og sånt, og av og til så straffer nok det seg ja… Men, men, man lærer jo litt etterkvart… håper eg 😉 Ja,ja, fortsatt god helg og hurra for alle pappaer i morgon 🙂

    52. Eg har vore på dugnad for skulekorpset i dag – loppemarked. No site eg i godstolen med Røverkofta på pinnane. God helg i ruskeværet!

    53. Jeg har strikket ferdig løvfallkardigan igår kveld, kjøpte knapper idag. Flere julegaver i form av tøfler og gensre ligger klar og trenger trådfesting og sammensying. Hvis jeg orker da. 😆 Det er mye mer gøy å strikke enn selve sluttprosessen. En giraff-vott mangler tommel før jeg begynner på nr 2. Men jeg er sterkt fristet til å begynne på helt nytt prosjekt; løvfallshals. Linken du delte her om dagen kom som sendt fra himmelen! Har garn som passer. Hvis jeg ikke starter på min første engelske oppskrift som jeg lot meg friste av deg på din gamle blogg: et skjørt. I morgen blir det middag, kake og elektrikeroppdrag hos min mor. Håper du har hatt en fin og rolig helg så langt! 😊

    54. Så koselig med ny giveaway, håper jeg har vinnerlykke denne gangen. Siden du har vært så flink å overbevise at det ikke er så vanskelig å lese engelske oppskrifter har jeg kastet meg ut i det:) Holder på å strikke et sjal, det var jo ikke så vanskelig, trur jeg forstår det rett…, ser jo likens ut som på bildet:)
      Ha en fin søndag.

    55. Jeg har vært på julebord på kielferga i helga, og med meg hadde jeg veslekari settet 🙂

    56. Hei ☺
      Eg er begynt på mitt første store strikkeprosjekt,ei kofte!
      Har strikka lue og sjal og andre småting før. Men no er eg godt i gang med arm to,og strikkepinnane dukka opp alle veier,så skulle gjerne hatt litt meir orden i den avdelinga! 🙂

    57. Så morsomt med give-away 😊😊 Jeg strikker også på en Still light. Har strikket en tidligere og elsker den, så da ble det en til i en annen farge. Strikker også på Tuntre-teppet, men det er så pirkete at jeg må turnus-strikke😊

    58. Så koselig med ny giveaway! Du er så flink til å spre glede på bloggen din 🙂
      Jeg har nettopp blitt tante til ei lita skrulle så nå har jeg endelig en unnskyldning for å strikke søte små jenteklær! Er halvveis på lillesøster-kjolen til Tora Frøseth 🙂

    59. Å så flotte 🙂
      Jeg er ganske nybegynner har lært meg det jeg kan ved å se på filmer på Youtube å lest rundt om på Internett. 🙂
      Har akkurat blitt ferdig med en lue med snøkrystall mønster på, å har startet på sokker nå med masse mønster. 🙂
      Har også strikket mange kluter, noe som sikkert 99,9 % har gjort de siste årene hehe. 🙂
      Men er jo en super måte og lære seg forskjellig med. 🙂
      Jeg krysser fingrene da jeg har så lyst å få litt orden i alt strikke tøyset mitt 🙂
      Hilsen Monica Karin 🙂
      Som er 1000% Bit av strikkebasillen 🙂
      Meg i en strikkebutikk er verre en barn i en godtebutikk 🙂
      HEHE

    60. Hei 😃 . Her blir det strikket på skjørt, luer, sokker, votter og diverse til barnebarn og andre. Som regel blir det ferdig, men det hender av og til at det blir noen ufoer i korga. Håper du får ei fantastisk fin førjulstid. Du er kjempeflink til å lage det koselig rundt deg

    61. Hei.
      Tidlig oppe på en fridag. Skal på skolen for for studiedag. Har vært mye syk i høst og nå kommer gjengen sammen for å hjelpe meg over kneika. Utrolig flott gjort synes eg. Eller så strikkes det på teppe og votter. Var jo kaldt her på Vestlandet en stund:)

    62. Hei. Skal rigge opp til julemarked på Lørdag i Oppdal Kulturhus. Åpner på Søndag. Vi skal være der i 14 dager. Jeg skal ha med meg 14 personer til. Så skal jeg strikke 2-3 klompelompe bukser til julegaver…. Så flotte ting du gir bort og du har virkelig en fin blogg. Ønsker deg en fin dag og en god helg.

    63. Hei, jeg hekler en liten pompadur /veske til oldebarnet mitt 😀håper jeg vinner en av de fine tinga du deler ut i dag😆 ha en fin helg 😄

    64. Her er det Sesongstart på Beitostølen på tv. og julestømpestrikk som kos , ved siden av kakao og clementiner..

    65. Så flott giveaway! Jeg strikker på votter til Snøfall, serien for barn i adventstida. Samt dipdyegenser og løvlisjal til meg selv. Jeg prøver alltid å gi bort hjemmelaget gaver til jul, men får se i år..;-)

Siste innlegg