NYTT PROSJEKT – LEAF SJAL


Klarte IKKJE å holde meg lenger! Eg trenger et nytt sjal og eg trenger det NÅ! At det også skal passe til den nye Still Light`en som vokser fort på pinnen er et møst! Så da ble det Petrol farget da,
hva ellers liksom?? HELDIGVIS har eg en kurv full av Drops Alpakka i de riktige fargene så det var bare å velge 🙂 Har også noen striper i denne fargen på tunika`en så dette blir bra 🙂

Da eg her tidligere ramlet over Leaf Sjalet kjøpte eg det med èn gang uten å tenke og siden har det hengt bak øret og irriteret og fristet og i går bare satte eg i gang 🙂
Skikkelig gøy å strikke, det vokser ganske fort altså!

Etter at eg hadde strikket gjennom første del måtte eg virkelig TENKE litt, ja det var sånn at eg måtte ta meg en røyk og prøve å skjønne tegninga! Hmmm


Det tok noen øyeblikk før eg “SÅ” hva eg skulle gjøre og da gjensto det bare å sette det i et system som eg selv kunne forstå hehe Dvs at eg nå kan legge det fra meg og likevel vite hvor eg er 🙂
Eg er litt sånn nazi på sånne notater og system! Vet ikkje om så mange andre skjønner det hehe

Oppskrifta på sjalet eg har startet på, ja den kan du kjøpe HER!
Den er på norsk så hiv deg rundt og sett i gang 🙂 

 



Det var ikkje bare Ali som kokkelerte i går, neida, Jr imponerte med litt bakekunst og fixet en herlig Klippekrans til Farsdagen i dag! Han var jammen meg flink altså så nå er det
kaffi og gjærbakst i heimen 🙂

Eg skal bare fortsette med det eg har gjort til nå: Se på film OG strikket, what else liksom??

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FORTSATT HERLIG SØNDAG!

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #sjal #shawl #leafshawl #leafsjal #dropsalpakka #strikkeoppskrift

2 kommentarer
    1. Så nydelig farve på sjalet 🙂 Jeg har strikka to som skal under juletreet. Men jeg skal også ha et selv 🙂 må bare gjøre ferdig noen flere julegaver før jeg kan starte på mitt 🙂 Ha en herlig kveld 🙂

Siste innlegg