VANT DU?

Sånn, da har eg svelget en fiskekake og trekt 4 skjønne vinnere, kanskje det ble nettopp deg?
Hvis ikkje, ja da kan eg virkelig anbefale deg å ta en kikk her inne hos
Lovely Planet! DER kan du finne mange herlige Julegaver….Til deg selv *fniser* 🙂 Det kommer også en NY GiveAway i desember, OGSÅ med premier fra Lovey Planet! JuHuuuu

 

Men ok, da er det bare å HOPPE i det! Du som vinner sender meg en MAIL med navn/adresse
så får eg premiene i posten over helga 🙂

 

Vinneren av ROSA Etui er:
MARIT MOE LIE

 

Vinneren av LILLA RulleEtui er:
GIMMELINE

 

Vinneren av GRÅ veske er:
BRITT KORSVIK

 

Vinneren av LILLA veske er:
IRLIN HANSEN

Da er det frist til søndag å sende meg en mail, hvis ikkje tar eg NY trekning søndag kwell 🙂

 

GRATULERER ALLE SAMMEN!

KOS DEG OG HA EN HERLIG
EVENTYRLIG HELG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#giveaway #vinnere #premier #lovelyplanet

5 kommentarer

Siste innlegg