KJAPPE JULEGAVER


Strikkelisa

Tenkte bare eg skulle droppe innom litt siden det allerede er kommet noen etterlysninger hehe
Dagen har i grunnen bare sullet og gått, har hatt litt vondt i hodet og vært trøtt så eg måtte sove noen timer. Har fortsatt besøk og da er det ikkje alltid like enkelt å sitte å klunke på Pc`en 🙂 Strikke har eg heller ikkje fått gjort så nå håper eg hodet slipper helt og at eg får koset meg litt med deilig garn 🙂
Har jo en plan vettu om NYE og FARGERIKE striper! JuHuu

Ali har stått på kjøkkenet å bakt og laget god mat hele dagen
og me er blitt servert i det vie og det breie kan du si 🙂

Men du? Eg fant ei NYDELIGE lue som Strikkelise har designet og den blir jo en lekkert Julegave!
Kjapt går det også, ja for du trenger bare strikke èn vettu 🙂 Garnet som er brukt er Merino Ex. Fine
så her snakker med myke gode luer 🙂

 

 

 

KONGVINTER BARNELUE
Bildet over
Str 1 – 12 år
Norsk Oppskrift

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL!

 

 

 

 

Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #lue #norskeoppskrifter #strikkeoppskrifter

2 kommentarer

Siste innlegg