ALLE KAN STRIKKE LITT TIL JUL


Charlotte Kaae

Det er ikkje den ting som ikkje kan strikkes og Julen er virkelig den rette høytiden til å slå seg løst!
Alle burde vært litt som Charlotte Kaae! Ja for eg kjenner ikkje om andre som er så flink til å leke seg med farger og garn som henne! Hun er en skikkelig Farge-Guru! For å skjønne hva eg mener må du inn på
Ravelry Prosjektsiden hennes å bare NYTE! Det får iallefall min hjerne til å spinne!
Hun og eg har iallefall en ting felles (uten om strikking!) og det er det herlige garnet

Peruvian Highland Wool! Garnet har hun brukt i begge disse prosjektene og det er
et garn eg virkelig kan anbefale! SYKT mange fargenyanser!

Vil påstå at selv den ferskeste strikker kan imponere med disse prosjektene til Jul, ja og når oppskriftene i tillegg er på dansk så går det jo lett som bare det!

 

KOPVARMERE TIL HELE FAMILIEN
Bildet over

 

 

 

 



Charlotte Kaae

Hva med et tre til Juletreet?
Stæsj det opp med f.eks gulltråd og perler, gjør seg også fint i et vindu!

 

 

DE SØDESTE JULETRÆER
Gratis Oppskrift

 

* * * *

Denne helgen føles ganske lang siden eg trodde i hele går det var lørdag! I tillegg hadde eg en migrene som var skikkelig av og på og sendte meg i seng noen timer! Den slapp ikkje før i 22.30 så eg ble sittende våken en stund etter at besøket la seg rundt midtnatt. Ruslet selv i seng ved 2 tiden ganske så utslitt og øm i topplokket kan du si, men allerede kl 8 var eg klar for dagen! Fortsatt tung
i hodet valset eg inn på kjøkkenet og fikk på kaffi`en og etter hvert så lettet hodet helt 🙂 Satser på at dette blir en SuperDuper-Lørdag! Har jo planer om å få en gave på pinnen vettu! Ho Ho Ho

Nå sitter mor mi og har seg litt frokost og etter hvert blir det en dusj på meg. I går bestilte eg MASSE Holst Supersoft! Ho Ho Ho Men ikkje til meg! hehe Nop, eg har lokket mor mi ut på et stort prosjekt
og det kommer til å bli GALTØFT! Gleder meg til å få henne i gang!

Men du? Håper din dag også har startet fint og at dagen blir helt herlig!

KOS DEG OG NYT
HELE DAGEN!

Go`klem fra ei lettet Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #charlottekaae #bykaae #jul #christmas #strikkeoppskrifter #danskeoppskrifter

3 kommentarer
    1. Du er veldig flink til å ta deg av din mor. Koselig å ha noen å strikke sammen med også.

    2. Lisbeth: Av og til så må man bare trø til! Har 2 eldre søstre som ikkje gjør noe og da faller det på Ali og meg men eg mener det er de som taper på ikkje me 🙂 Ingen kan for at de blir gamle 🙂

Siste innlegg