HERLIG VINTERSETT + EN NY VINNER


Melynda Bernardi

Noen ganger når man skal strikke en lue i gave har man lyst å legge ved noe mer og da passer det så flott her ser du! Når du kjøper oppskrift til denne lua så får du samtidig oppskrifta på Halsen og Vottene med! Skikkelig HERLIG! Dette ville jo vært en super gave til de som trenger det!

 

ARROWS ABOUND HAT
Bildet over
Oppskriften er inkl Hals og Votter

 

 

 

 


Da eg trakk vinnerene av de 4 premiene eg hadde ga eg beskjed om at hvis noen ikkje meldte seg innen søndag kwell ( idag) skulle eg trekke nye! Nå er det sånn at den som vant den GRÅ veska
her har ennå ikkje meldt seg så da har eg trukket en ny:

 

Den NYE vinneren er:

SNEFRID!

GRATULERER!

Send meg adressen din på en mail til meg!
[email protected]

Når eg så har den siste adressen skal eg pakke alle 4 premiene og få de på posten!

* * * *

Har faktisk vært litt AKTIV i ettermiddag! Fikk hengt om sengetøyet som eg vasket +
eg har tømt ganske mye “rot” ut av rommet til Amira og Ali har fikset esker til alle bøkene allerede JuHuuu Da er eg nok i rute og har god gang! Venter på Amira for hun kommer en tur i kwel
og det blir koselig!! Begynner å bli litt lenge siden nå 🙂

Men er det kwell, det er mørkt ute og lysa er tent og lista over ting eg
trenger(??) fra Nille ligger ferdig skrevet!

KOS DEG OG HA EN
DEILIG KWELL!

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #lue #hals #votter #strikkeoppskrifter #julegavetips

3 kommentarer

Siste innlegg