JULEKOS I NOVEMBER – PLUKK MED DEG

Feier Janteloven galant til sides og skryter herved hemningsløst av meg selv! YES!
Nå kan eg si eg kom i mål med ALT som skulle gjøres til helga!
I 12 tia i dag mens eg gikk rundt med Amira på øret fikk eg startet på badet! Nå skinner ALT der inne og det finnes ikkje et eneste kleplagg! Alt er borte borte! Det dufter himmelsk og alt det turkise er bytta ut med RØDT! Ja du kan se hvor flink eg har vært hvis du svipper innom på SnapChat (vibbedille) *STOLT*!

Mens eg gikk å potla på badet kom eg til å tenke på Adventstaken til kjøkkenet og HVOR den var!
Etter møysommelig gransking av hjernen fant eg den under masse garn i garnhylla! Jepp, eg er redd for å knuse pærene hehe Selv med omhyggelig pleie VIRKET DEN IKKJE!!! Ka søren liksom!? Finnes det en utløpsdato som eg ikkje vet om eller?? ANYWAY! Det passet SUPERT at Nille har 40% på all belysning denne helga så eg fløy ned og fikk en ny! I samme slenge kjørte eg en svippas opp til mor mi og levert noe og samtidig fikk eg gjort litt småplukk for henne og tatt en røyk og skravlet litt! Skal slettes ikkje alltid så mye til for å gjøre en dag for noen bedre 🙂 HUSK det i disse travle tider 🙂

Da eg kom inn dørene igjen hjemme stimet eg bare rett inn på soverommet, mens eg dro av alle dyner og puter slengte eg katta inn under senga så ble støvet tørket bort der også! At han hoppet opp
i senga etterpå for å vise hvor KUL han ble var ikkje i min beregning! *Frem med støvsugeren*

Vanligvis pleier Ali legge på alt sengetøyet, men i dag kjørte eg hele løpet og eg tror naboen som “hang” i vinduet på andre sia ble ganske imponert av min innsats hehe Kan tro det var HIMMELSK da alt var ferdig! Unødvendig å si at ryggen revna og beina dovna bort haha



Lydia Tresselt

Det er har lyst til mest av alt nå er å kose meg med Garnkista mi med alt Holst Supersoft!
Åååå
eg bare ha noen av disse NYDELIGE figurene til Lydia Tresselt! Det er noe av det lekreste eg har sett! Ja alle disse figurene i innlegget har eg kjøpt oppskriftene til så faren er overhengende!!
At eg har gjort det slik at Garnkista i år skled inn i Julepynten gjør det ikkje mindre farlig!
Denne helga er det TILBUD og du får Holst Supersoft for KUN 12 kr!!!

CHRISTMAS
Bildet over


Lydia Tresselt

AUTUMN
Bildet over


Eneste som egentlig er FEIL i dette er sokkene! HAHA fargene passer ikkje helt (de andre er på vask!) Men hvem bryr seg når man har såååå gode sokker + at fjorårets Julepysj er på så ka e vel nauå då!?? Har i grunnen ikkje tenkt å bevege meg noe mer i dag BORTSETT fra bort til spisebordet når Ali serverer Lørdags middagen JAMMY! Bakte poteter med masse snadder 🙂
Lydia Tresselt

AUTUMN
Bildet over


Lydia Tresselt

WINTER
Bildet over

Lydia Tresselt

WINTER
Bildet over

Eg har strikket noen design av Lydia Tresselt før og da brukte eg altså Holst Supersoft på nål nr 2 –
Ble så lekkert kan du tro!
Hvis ikkje dette er skikkelig FørJulsKos, ja så vett`kje eg Ho Ho Ho

Mens eg sååå velfortjent tok meg en skikkelig god dusj tok Ali og hang opp Julegardinene på kjøkken og fikk staken på plass, dvs at eg i morgen kan bare potle og rydde bort litt på kjøkkenet og ersatte det med nissene som venter i gangen 🙂 Muligens Jr skal på treningssamling i morgen, men han våknet med DEN halsen i dag og vonde ører så det gjenstår å se. Uansett er det ikkje mye igjen altså!

HERLIG! Da kan eg virkelig KOSE meg med å bake kaker og snop i desember 🙂
Julegavene som skal kjøpes får me unnagjort på èn dag og så har eg en dag
hvor eg blir med mor mi slik at hun får kjøpt sine 🙂

Uansett hvor mye eg har lyst å HEKLE JUL skal eg være standhaftig å få ferdig lua som Jr skal ha med seg på skolen på tirsdag. Håper den som får den i kalenderen blir fornøyd 🙂
Nå er det mat i heimen så det er best eg lyer 🙂 JAMMY!

KOS DEG DU OGSÅ OG NYT
EN HERLIG LØRDAGSKWELL!

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#hekle #hekling #hekleoppskrifter #julepynt #rydding #stolt #janteloven

1 kommentar

Siste innlegg