ARTIGE, ENKLE, HERLIGE OG GRATIS LUER

Stephanie Lotven

For noen begynner det snart å bli knapt med tid til å strikke Julegaver, ja for når me starter med Julebaksten da er me helt fortapt i meldunken og i nøtteposene, men det er likevel helskjønt å dra frem strikketøyet om kwellen! Da kan det til fordel være greit med noe enkelt på pinnen, ja som ei kjapp lue!

Når oppskriften i tillegg er Gratis er det bare å finne frem noen garnnøster og penger er spart!
Kjapt, Greit og enkelt! Akkurat som man kan like i en likevel så altoppslukende høytid 🙂 En lue kan varme godt på ørene og de kan varme et hjerte som en gave fra noen man er glad i, er ikkje alltid det er mengden som betyr noe! Strikk ei lue til en DU er glad i du også, eller til en som rett og slett bare trenger en! Ja kanskje til han som sitter på fortauet med en kopp på veien du går hver dag?
Er sikker på at den lua kommer til å varme på mer enn èn måte!

Snapp til deg oppskriftene med èn gang og finn et par nøster!

 

 

MRS CLAUS POINTY HAT
Bildet over
Fra str Alv til Voksen

 

 

 

 

Stephanie Lotven

 

MRS CLAUS BOXY HAT
Fra str Alv til Voksen

 

 


 


Susan B. Anderson

 

CHUNKY HARVEST HATS
Fra str Newborn til Voksen

 

 

 

 



Purl Soho

 

CLASSIC CUFFED HAT
Str Baby, Barn og Vokse

 

 

 



J.G Miller

FISH HAT
Str Voksen

 

 

* * * *

Da har eg i grunnen hatt ei DEILIG natt på et rent og velduftende soverom i et par deilige flanelltrekte dyner! Mmm kan neppe bli stort bedre! Selv om kroppen knirker litt er eg faktisk KLAR for en liten innsats i dag også 🙂 Jepp, kjøkkenet står for tur og det er i utgangspunktet ganske ryddig så en del skal bare ryddes BORT og byttes ut med litt mer Julerelatert! Går garantert helt flott så eg beholder pysjen på under prosessen da eg tviler på at det blir slitsomt 🙂

Dessuten har eg et par kilo med Pepperkakedeig så muligens eg i tradisjonens tro skal kjevle ut et par brett? Savner ENNÅ så og si ALLE Pepperkakeformene mine og kan ikkje skjønne HVEM som har lånt de?? Hmmm skulle så mer enn gjerne hatt de! Kjøpte veldig mange flotte på nett for noen år siden, brukte de vel 2 juler, og siden har de vært dypt savnet….*Håper noen melder seg* hehe

MEN! Eg har noen kjekk kakestempler som eg tenkte eg kunne bruke bare for å gjøre det
hele litt anderledes 🙂 Blir sikkert fine de, og gode, ja det VET eg de blir 🙂 Blir koselig med litt Go`Lukt 🙂

Ja du? Vettu ka du MÅ gjøre, ja hvis du er glad i nydelig garn?? Da må du klikke deg fort inn HER
og gjette hvor mangen NonStop Jr har putta opp i glasset! KUN 1 har svart riktig til nå hihi Blir det flere med riktig antall, ja da må Random hjelpe til med å kåre en vinner! Skynt deg! Vinneren blir publisert
i neste innlegg og vil få en SUPER FørJulsgave fra
Rasmus Design 🙂 Jalla Jalla hehe

Da håper eg du også får en herlig søndag, ja med adventslys og det hele! Me fikk nytt sånn adventsbrett av mor mi, ja du kan få se det etterpå 🙂 Lekkert og enkelt 🙂

Du kan jo bli med meg på SnapChat (vibbedille) fra kjøkkenet! Det er alltid gøy å ha litt selskap
og eg vil også veldig gjerne se hva DU også holder på med så; SNURR FILM 🙂

 

KOS DEG MAX
OG FINN PÅ NOE GØY!

 

 

Go`klem fra ei stemningsfull Vibbedille 🙂

#strikk #lue #gratisstrikkeoppskrift #enkelgave #gavefrahjertet #gledensomgruersegtiljul #nestekjærlighet #storbetydning #ullluevarmermerennhodet
#julegavetips #gratis #fargeriklue #morsomlue #nybegynnerprosjekt #barnelue #luetilvoksen #julegave

1 kommentar

Siste innlegg