VINNEREN AV NYDELIG GARN ER……?


 

Heldigen deg som vinner denne deilige haugen her altså! Ho Ho Ho Det er Rasmus Design som spanderer garnet + en oppskrift på Flasketrekk 🙂 Er nok garn til 2 stk flasketrekk 🙂 Flora er et av de nye garna til Drops Design 🙂 Til deg som ikkje vant, ja du kan jo spandere en liten FørJulsGave på deg selv for hos Rasmus Design får du Flora garnet til kun 13 kr pr nøste JuHuuu

Antall NonStop i glasset var 228 stk og dermed er vinneren

LISE ENGDAL!
Du var alene om å gjette riktig!

Lise hadde følgende JuleTradisjon å dele med meg;
“Kan ikke si at vi har de mest interessange juletradisjonene hjemme men ett must er Tre Nøtter til Askepott før kirka og Flåklypa utpå kvelden etter middagen og gavene, det er egentlig høydepunktene av dagen forrutenom maten ♡ Må også nevne at da jeg var ung så brukte min bror og jeg
å pynte juletreet inne hos morfar som bor i nabohuset noen dager før juleaften. Vi brukte også
å ha julegrøt tidlig på ettermiddagen på juleaften inne hos morfar sammen med onkel, tante og mine søskenbarn på den siden av slekta, savner virkelig det så håper å ta opp den tradisjonen
om jeg noensinne får egen familie.”

Send meg en MAIL Lise! Trenger adressen din 🙂

Eg har STOR KOST meg med alle de herlige tradisjonene dere har delt med meg! Skikkelig herlig!
En ting må eg si; HVIS nå vinneren IKKJE melder seg INNEN Tirsdag 29.november, ja da trekker blir det ny vinner, dvs den som var nærmest, ok? Har nemligen flere gaver som skal ut mens
ennå føjula er ung, skjønner? Ho Ho Ho Flere Go`Saker MoHaaaa


Fra ca kl 12 til 14 i dag har eg vasket, ryddet, skurt og vasket kjøkken + pyntet ferdig! *Puster ut*
Hadde i grunnen planer om å også kjevle ut en deig med pepperkaker, mest for duften sin skyld,
men beina verket sånn at eg orket ikkje – Gikk heller i dusjen eg hehe MYE bedre 🙂 Du ser det, eg har betennelse i den ene hælen og under foten så eg får ganske vondt av å traske frem og tilbake.
Joa, har gode type “Helsesko” eg fyker rundt på, men gjør vondt okke som. Jaja litt må man vel lide 🙂

Mor mi kommer snart en tur så eg har i grunnen bare rigget meg til med strikketøyet så fint annet blir neppe gjort i dag 🙂 HELT Greit liksom! Nå er det bare siste rest av pynt igjen i storegangen, deretter lillegangen ryddes….en dag, må få i hus litt gran slik at eg kan pynte litt på trappa og døra til vaskerommet velger eg bare å lukke 🙂 Enkelt og greit – Helt akseptabelt haha


Satt her alene i morges og KOSET meg med Adventslys og vintersol! Var så skjønt!
Bortsett fra 2 mininisser velger eg en enkel “stake”. Speilbrettet fikk me av min mor og det
er ganske så lekkert altså 🙂 Passet meg ut merket!

Da ønsker eg deg bare en fortsatt skjønn søndag!

KOS DEG!

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#rasmusdesign #floragarn #vinner #giveaway #advent #kos #jul

 

2 kommentarer

Siste innlegg