FLERE KJAPPE JULEGAVER

Sam Lamb

Du kan slappe helt av ennå, ingen grunn til panikk! Langt der i fra! Du har KUN åpnet 1 Luke
i kalenderen og bare tent 1 lys i Adventstaken, dvs at det er fortsatt lenge til Jul – MASSER av tid til
å starte å strikke små praktiske Julegaver. Eg startet på en i går og tar det fullstendig KULI!

Skulle mot formodning IKKJE bli ferdig med en gave ja så pakk den inn med pinner og at, legg en lapp inni pakken hvor du ber om at gaven returneres snarest 🙂 Pleier bare bli lott og løye av det 🙂
Ingen god nok grunn til å stress! Eneste gangen du kan stresse er hvis strømmen
går når kalkuna står i ovnen på Julaften!!!

 

EAST LAKE LAMB HAT
Str Barn til Voksen

 

 

 

 


TinCanKnits

THE WORLD`S SIMPLEST MITTENS
Str Barn til Voksen
Grais Oppskrift

 

 

 

 



TinCanKnits

 

PRISM
Str Baby til Voksen

 

 

 



TinCanKnits

 

RYE
Str Baby til Voksen
Gratis Oppskrift

* * * *

I dag har eg i grunnen vært litt på hjul! Først ned til min mor, så på Rema å handle for henne + hente 2 store brett med Azalia (Juhuuu nå er flere røde spredd rundt i stua!) Dermed tilbake til min mor for å hjelpe litt der, nå er hun iallefall i gang med pyntinga i stua og eg har hengt opp gaver på kalenderen hennes. TYPISKE var jo at eg hadde glemt strikketøyet mitt og eg skulle ikkje hente jr før 14.30!
Nå er det snart av gårde med Jr på trening og så er det KWELL! Trøtt som en dupp!

Det skjer litt på bloggen om dagen, ja det er hele 2 Give Away! Bli med og du kan vinne utrolig flotte premier 🙂 Du trenger KUN å kommentere på hvert av innleggene 🙂

DENNE GIVE AWAY har trekning på søndag og DENNE GIVE AWAY har trekning på fredag!
Klikk deg inn og bli med!

Nå skal eg koble av litt før det er ut på hjul igjen!

KOS DEG OG HA EN
TRIVELIG KWELL

Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #luer #votter #sokker #gratisstrikkeoppskrifter #julegavetips #giveaway

2 kommentarer
    1. De saueluene var rett å slett nydelige! 🙂 Etter Jul kommer jeg nok til å strikke noen slike, men frem til da så har jeg fullt belegg med strikking og hekling 🙂 Herlig blogg, det er så godt å få noen tips om hva man kan lage i julegave på en kjapp måte – det er ikke alltid det er like lett å finne på noe helt av seg selv. Og særlig om man er stresset i tillegg…
      Denne førjulstiden slapper jeg av med ferdig innhandlet gaver, og skal bare kose meg med strikketøy og hekletøy 🙂
      Ha en fortsatt strålende kveld og førjulstid 🙂

    2. I dag har dagen fløyet, og jeg har hengt i stroppen. Kiropraktor for den jæ*** ryggen, hit og dit for å handle, laget middag, strikket vrangbord på pinne 2 til adventskofta, bakt peanøttcookies og biscotti – tovet en nisse og fylt den med vatt.
      Snart senga.

Siste innlegg