DAGENS JULEKOS OG EN HELDIG VINNER!

Ka syns du? Ali kjørte ens ærend innom Joker før eg sto opp i dag å kjøpte en pose med Hel Nellik! Snakk om å bli glad for de små tingene! Ho Ho Ho Det var med litt sånn barnslig glede at eg hang opp NellikAppelsinen! Mmm det dufter så godt kan du tro! Nei, eg bruker den ikkje som kalender og plukker ut en hver dag, ei heller vet eg hvor mange eg stappet i og den skal få henge så lenge Jula varer
eller til den blir grønn 🙂 

Ali vekket meg ikkje før klokka var over halv 11 – du snakker meg om å sove! Ryggen knirket godt
og jammen knaser det godt i hofta! Si meg, begynner virkelig kroppen å forfalle
og starter på repp Alderen!?? HALLO liksom!

Eg tok meg kun en kopp kaffi etterfølgt av lang dusj og tok på meg en pysj for så å bare….


…sitte her å strikke! Jepp, det er fredagen sin det ser du 🙂 Er nemligen en Julegave eg har på pinnene og da er det greit å få unnagjort noen pinner i ny og ne 🙂 Oppskriften på LuxusSokkene “Designet” av meg, ja den finner du HER – den er både på norsk, er gratis + den er SUPER for de som vil
prøve seg på sokker på aller første gang 🙂 


Da var det dags for å kåre en vinner! Vinneren får 1 abonnement på den nydelige Bladet Garn!


Ved hjelp av Random.org trakk eg en vinner og den heldige denne gangen ble

AINA H (aelishol)

GRATULERER SÅ MYE!
Du har mye strikkeglede å se frem til!

Send meg en MAIL med adressen din så skal eg formiddle den videre 🙂 

HVIS vinneren ikkje melder seg innen søndag kwell trekker eg en ny 🙂

NÅ sitter eg her å vurderer om eg skal gjøre en enkel kjøkkeninnsats?? Hmmm HVIS eg finner de 2 Norgesglassene våre, ja da skal eg fixe til Sursilda! INGEN Jul uten! Hekkan det er godt på ei grove!
I samme slenger lager eg til et glass til mor mi 🙂

Deretter så vurderer eg å smelles sammen deigen til Smørkjeks, den skal ligge i kjøleskapet etterpå
og da kan den f.eks like godt ligge til i morgen så er liksom det gjort. Klar til kjevling! Det kjekkeste er jo
å kjevle og “Stemple” ut kakene – Kan tro de blir fine for ikkje å snakke om GODE! *Smelt*

Får se hva det blir til, men altså først en liten “Leteaksjon” i skapene etter glassene…*Stønn*

KOS DEG OG HA EN
KJEMPEDEILIG FREDAGS KWELL!

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#julekos #nellikappelsin #luxussokker #gratisstrikkeoppskrift #strikk #strikking #vinner #bladetgarn

4 kommentarer

Siste innlegg