NOK EN VINNER + 2 SKJØNNE JULELUER

Da var det nok en gang på tide å trekke en Vinner! Denne gangen er altså premien 5 nøster Muskat + Orginaloppskriftenpå Bestikk Sokker! Awww tenk på det flotte Julebordet du kan dekke med det!
Mmm blir så koselig atte 🙂 Eg har brukt Random.org for å komme frem til
en vinner og den heldige er……

 

 

BENTE SOLSKINN!

Gratulerer så mye!

Send meg en MAIL med adressen så havnet pakken snart i postkassa de 🙂
Bare for å si det så ikkje pakken blir etterlyst: “Flora” pakken som du Lise vant
er ikkje gått i posten ennå! Skal jammen se å få fart på det 🙂

Da er det bare å lade opp til den neste Give Away! Jepp, det kommer flere med herlige gaver 🙂
 

Fant noe Koselig luer som eg bare MÅTTE dele med deg:

Signe Strømgaard

 

NISSEDANS
Dansk Oppskrift
Str Små barn til Voksen

 



Signe Strømgaard

 

ET FEM
Dansk Oppskrift
Str Små barn til Voksen

 

* * * *

 

Oj Oj Oj det tar på å stå mange timer på kjøkkenet, ja sånn rett opp og ned! Beina verker og ryggen er ikkje eksisterende! Blir søren meg kjempetrøtt av sånn, men det positive er jo at Kakebommene begynner å fylles og eg føler eg har god kontroll 🙂 Spørs om det ikkje blir BakeFri i morgen,
Jr skal til tannlegen kl 14 og kl 18 er det Gradering i Tae-Kwon Do`en så det skjer visst nok likevel.
Da trengs det heller OPPLADNING hehe

Amira har vært her i flere timer i dag og det har vært så koselig å få litt påfyll! Det er travelt for henne om dagen, men det blir bedre! Er bare å bite godt igjen og la det stå til, det blir heldigvis bedre 🙂 GLEDER meg som en unge til Jul for da skal Amira sove hjemme flere dager! Ho Ho Ho

Nå skal eg se om eg ORKER å ta opp strikketøyet eller om eg bare skal sitte her å duppe og få med meg tvekampen på Farmen! You Go Laila!! JuHuuu

KOS DEG OG SLAPP
GODT AV I KWELL

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂 
#vinner #giveaway #muskatgarn #bestikksokk #lue #julelue #snømann #julenisser

3 kommentarer
    1. Gratulerer til Bente som var heldig å vinne—-akkkkk så nære jeg låg–😅😅

    2. Juhuuu æ vant. Tusen millioner takk 🌞. Har sendt adtessen.
      Hurra 🙌

    3. Jeg har lyst å lage krossmakroner. Du får ting til å virke lett ta en sort til dagen. Går godt an. Får så lyst å si hils mor di. Der står noe i den hellige skrift om at du samler glødende kull på hodet hennes når du hjelper henne.

Siste innlegg