JULEBABY – GRATIS ANTREKK


Olivia Kent

Ååååå den som hadde hatt en BABY!!! Joooa eg er i grunnen glad at det ikkje blir flere på meg,
selv om eg drømte om 5! Men men slik ble det ikkje og eg KOSER meg glugg ihjel over at det stadig kommer småtroll til her i familien 🙂 Gleder meg vilt til eg blir mormor og farmor en dag
<3 Da eg ventet Amira strikket eg vanvittig mye til henne og når hun ble født lå hun i sofaen hos meg mens eg strikket og prøvde på henne underveis, er i grunnen helt genialt med en baby i nærheten når man strikker,
nå får eg nøye meg med ei Babyborn dukke når eg strikker dukkeklær 🙂 Men eg fryder meg når eg
får bilder av lille skjønne Alma Sofie i plaggene eg har strikket 🙂

Har du en liten? Kanskje i nær relasjon? Ja da er jo dette supert å hekle! Ja du kan jo snike det inn
i kalenderen eller i Julesokken! Awww de er jo såååå skjønne,
ja både tøflene og Alve Lue under her <3

 

GINGER BREAD MAN BABY BOOTIES
Str 0 – 12 mnd
Gratis Hekleoppskrift

 



Olivia Kent

 

 

BABYCANDY CANE ELF HAT
Str 3-6 mnd
Gratis Oppskrift

 

 

* * * *

Åååå eg er så STOLT kan du tro! Ja i går kwell boblet mammahjerte ganske mye over og eg fikk tårer
i øynene da Jr besto Graderingen på 5.Gup i Tae-Kwon Do med glans! Neste gang blir det blått belte! Merker at det blir strengere OG tøffere jo høyer opp man kommer og man begynner å nææærme seg det svarte! Det er slettes ikkje noe kjære mor og i går kom det litt krass kritikk til enkelte, men de er også veldig flinke å rose på det som er bra! Jr fikk tilbakemelding på at han hadde hatt en FANTASTISK utvikling siden sommeren og at det var en fryd å se på han! HVEM blir vel ikkje stolt av det!?? Ikkje bare har han gjort det veldig bra på trening, men skolen også, ja det går som det suser
og Jr serverer den ene 5`eren etter den andre! Men det er visst nok bevist at barn som trener kampsport gjør det veldig bra på skolen!?! I treningen lærer de streng selvdisiplin blant annet og det
å prestere, så ja, eg tror absolutt det å drive med en slik sport er positivt!

Tenke eg skulle dra frem litt selvdisiplin på meg selv i dag! Litt vanskelig å komme i gang etter hviledagen i går, men i dag må eg få gang på bakingen igjen 🙂 Har fått ei oppskrift på “Brune Pinner” som frister og har vel i grunnen planer om den og muligens også Ris Boller, eller Vepsebol! Hmmm hekkan, vettu ka?? Eg hadde jo GLEMT å skrive Vepsebol på kakelista mi!!! Ja eg kom på det da en av dere nevnte dere hadde laget det! OMG det er jo så himmelsk når et “bol” smelter på tunga!
Ååå snakk om en heftig smakeksplosjon! ELLER HVA!?? Har du smakt det?? Jada, oppskrifta kommer sakte men sikkert etter hvert og du lager de kjapt, ja t.o.m på ei lita kwellsstund 🙂

På strikkefronter er eg fortsatt på hælen, me kjørte jo  hjemmene fra kl 17.45 i går og var jo ikkje hjemme før 21.30! Jepp, det tar jammen tid ser du og eg orket rett og slett ikkje strikke så eg bare dormet litt og så Farmen og Jublet stille uten bevegelse da Laila ble storbonde!
DET VAR JO HELT KONGE! Håper virkelig hun vinner hele greia! JuHuuu

Men du? Hva skal du gjøre i dag da? Bakeplaner eller Strikkeplaner?? Fortell!
Du kan som vanlig bli med meg på kjøkkenet via SnapChat (vibbedille) og send meg bilder og film du også om du baker eller hva enn du måtte gjøre! Det er jo så GØY! *Snurr Film*

KOS DEG OG HA EN
EVENTYRLIG HERLIG DAG!

Go`klem fra ei noe GIRA Vibbedille 🙂

#hekle #baby #hekletilbaby #babytøfler #alveluetilbaby #juleklær #juletøfler #christmascrochet 

1 kommentar

Siste innlegg