FANTASTISKE PAKKER I POSEN = MASSE JULEKOS

I dag kom en søkk våt Jr inn med armene fulle av post! Jaggu var det kommet PAKKER til
meg og koselige Julekorter Ho Ho Ho

Åååå er ikkje dette den BESTE pakken ever!??? Garn i fra herlige HOLST i Danmark med masse av min favoritt: HOLST SUPERSOFT! Eg benyttet meg av salget på BlackFriday og du Hildrande Du! ANBEFALES på det aller varmeste!


Dette er seriøst en fryd å strikke med!


Dette blir en del av Årets Julehåndarbeid! Ho Ho Ho



Lydia Tresselt

DISSE figurene drømmer eg om å hekle, Awww de er såååå skjønne!
Oppskrift på alle disse kan du kjøpe HER INNE!

JA, de er på engelsk! Men det er ikkje noe problem! Det finne Youtube som kan hjelpe deg,
MASSE snille og flinke folk på diverse grupper på Facebook + at du kan spør meg!
ALDRI vær redd for det! Forstått??


Nå har eg iallefall ALLE fargene eg trenger i alle nyanser for å hekle disse figurene! JuHuuu
Betalte KUN 140 DK for 12 nøster! HoHoHo

Nå koster Holst Supersoft 16 kr, også VELDIG billig!
Du får masse garn til under tollgrensen som er på 350 kr 🙂

Bestill f.eks Julegave til deg selv? Ja fra nissen liksom Ho Ho Ho 

Den KOSELIGSTE gaven eg fikk ser du her!!! JuHuuuu

SEEE hva eg har fått! Pepperkakeformer! Husker du eg sa at alle våre har forsvunnet!?? Ja eg har en gris og en mann liksom, men alle dinosaurene, rakettene, snøfnugga er søkk borte!
Da er det godt med slike som Martha! Ååååå TUSEN TUSEN TAKK! 
Dette satt eg virkelig stor pris på!

Nå gjelder det bare å smelle sammen kakemanndeigen, ja for Pepperkakedeigen har eg jo, ja eg meine….Rema sin vettu! Goe den, GOD NOK iallefall! Får iallefall den GODE duften når de stekes 🙂
+ at noen MÅ eg jo bare pynte med melisglasur, det er så fint!

Men du? Nå må eg bare springe litt gjennom dusjen før eg kaster meg over strikketøyet!
Det er litt forsømt, men EGENTLIG kunne eg jo ha strikket hele dagen i dag mens eg
stekte Krumkaker HAHA Kommer aldri til å glemme det altså HAHA

Men nå håper eg du koser deg og at du nyter de fine kwellen me har
å kose oss på nå! Det er virkelig en herlig tid 🙂

NYT KWELLEN MED HVA ENN DU
HOLDER PÅ MED!
TA VARE PÅ MINNENE
<3 

Go`klem fra ei Glad og Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #holstgarn #holstsupersoft #julehåndarbeid #hekleoppskrifter #lalylala

3 kommentarer
    1. Jeg benyttet meg også av det tilbudet og fikk handlet inn til “persian dream”.det blir mitt andre teppe.gleder meg til det kommer i posten

    2. gry: Åååå ja eg dumpet borti det teppe mitt i dag da eg skulle parkere de nye Holst nøstene….sukk….eg savner virkelig å strikke de lappene for det var GØY! Drømmer om å få ferdig det teppe….Det er jo egentlig veldig overkommelig for det er vel bare en ca 24 lapper? Det er slettes ikkje avskrekkende 🙂 Nå har eg jo også enda flere farger 🙂

Siste innlegg