VINNEREN ER…..

//Sponset premie

Ok, tenker du er spent nå MoHaaaa
HVEM får nye, fargerike og gode heklenåler til Jul?? Gaven er sponset av Rasmus Design,
en butikk verdt et besøk! Skal me nå ser her, hmmmm, roter frem Random.org på mobilen
og gjør klar til trekning og den heldige det er…

 

JORUNN LINDAL!

Gratulerer så mye! Send meg adressen din, eller du?? Har du tid en dag så stikk innom heller!
Hadde vært MYE koseligere! Du vet vel nesten hvor eg bor? Ja rett over brua vett 🙂
Pling meg på FB i tilfellet 🙂 Hadde vært KOSELIG <3 

NÅ er det virkelig kwell!
Eg skal kose meg med “Jul i ei gryte” og deretter Farmen mens eg prøver å ferdigstille en sokk, kanskje starte på nr2?!?!? Wræl timene fyker avgårde!

Følg med videre, har iallefall 2 Give away til!
Med en Premie/Gave eg VET mange sikler over! MoHaaaa

KOS DEG!

Go`klem fra ei Vibbedille med masse GODT Humør 🙂

#giveaway #rasmusdesign #hekle #heklenåler

0 kommentarer

Siste innlegg