JULEGAVER PÅ 1-2-3 OVER EN KOPP KAFFI!


Splitstitch Designs

2 uker til Jul, tiden er knapp når det gjelder Hjemmestrikka gaver, dvs at GODE råd er dyre GRATIS! Denne type luer ser ut for å bli veldig populære! Er jo sikkert herlige i bruk for oss med langt hår,
ja for det er ikkje bare bare å ha på lue når du har nesten en meter med hår hehe

Så, kjenner du noe med langt hår? Da er det bare å svinge heklenåla eller strikkepinnene
for her har du 3 gode oppskrifter helt GRATIS!

 

 

HOLEY HAT
Bildet over
One Size

 

 

 

 



Blake Ehrlick

 

HANNAH
One size

 

 

 

 



June Nemeth

 

IT`S ALL ABOUT THE MESSY BUN
Str Voksen

* * * *

Okei, ble ikkje rønken på meg i dag, nei eg orket ikkje en tidlig morning sånn på rad! Var så trøtt i går og bursov nesten 3 trimer og våknet 18.30! Satt å sløvet så og si hele kwellen og ramlet bare etter hvert i seng. Da er det godt å få sove noen timer neste dag 🙂 Satser på at eg gjerne får unnagjort rønken i morgen heller, en dag eller til i fra Pytt-Pytt 🙂

Må ta meg en kaffikopp til mens eg tenker på HVA eg skal angripe i dag?
Strikke? Bake? vaske noe? Hmmm Tar å tenker litt til eg 🙂

Ja, eg VET eg ikkje har sendt noen av premiene fra Give Away`ene, det skal snart bli det, men hadde håpet på noe i posten først slik at eg kan få de avgårde, hvis ikkje regner eg med de blir
sendt på fredag! Satser på at ting går i boks etter hvert 🙂

KOS DEG OG HA EN
HERLIG DAG!

Go`klem fra ei noe trøtt Vibbedille 🙂

#hekle Strikke #heklelue #strikkelue #strikkeoppskrifter #hekleoppskrifter #gratisoppskrifter #julegavetips

2 kommentarer

Siste innlegg