HERLIG JULEDILL OG KNALLTØFFE LUER!

Sybil R

JULEdill, JULEdall, JULEsang, JULEbrus, JULEtre, JULEmat, NISSElue, NISSEgrøt, NISSEfest,
ja hva enn det måtte være! LA det for søren være i fred! Ikkje kom her å kødd med noe som er så koselig som JULA! Samma søren hvem som mener HVA, ikkje la tradisjonene falle for hverken den
ene eller andre! Ikkje gi bestemte grupper skylda før man sjekker fakta,
men kanskje de med MAKTA bør ta en runde med seg selv??

Deilig er jorden og på Låven sitter nissen mens musa unngår fella og Vi går rundt en enebærbusk,
alle er Glade i Jula og Det grønne glitrende tre
 🙂

I steden for å fjerne godt innarbeida tradisjoner bør man gjerne la en del av den gode Jula vare hele året? Ja som at man er så extra snill med andre den ene måneden, la oss tenke like mye på andre hele året heller 🙂 Ok, da lar eg det være med det og så har eg tenkt å KOSE meg hele Jula og være snill og god med hvem enn eg måtte møte på min vei i Julekaoset, det håper eg også du er og IKKJE
bare konkluder ut i fra hva andre lerjer ut av seg 🙂

Eg faller for alt som er rødt, da spesielt NISSER! Sjekk de skjønne over her på bildet!
WOW de var superkule! Tror eg må ha noen sånne, eller hva sier du?

 


 

GARTER STITCH CHRISTMAS GNOM
Bildet over
Gratis Oppskrift

 

 

 

 


Sybil R

 

LITTLE CHRISTMAS TREE
Gratis Oppskrift

 

 

 

 


Dennis Marques

 

GREYSTOKE HAT
Heklet

 

 

 



Gudrun Johnstone

 

FIDRA

 

 

 


Susan B. Anderson

 

HIKING HAT

 

* * * *

Si meg en ting; Har DU prøvd å gå UTEN å tråkke på hælen eller utsiden av foten? Hmmm gikk dårlig eller? Ja eg skal hilse å si at DET er søren meg ikkje enkelt! På et merkelig vis fikk eg da krøket meg inn hit til Go`stolen fra seng, men vet liksom ikkje helt HVA eg skal gjøre!?? Begynner i grunnen å blir rimelig lei av at “Ting” bare oppstår og ødelegger om du skjønner? Dette er virkelig vondt! Tenk du, en HÆL skal sette meg sånn ut av spill!? Må finne en løsning da planene, etter at Helgekosen er i hus,
er å trille, dyppe og dynke PeppermynteKuler! Dette er virkelig en favoritt! Ja både Jr, Ali og den voksne nevøen vår ELSKER disse kulene og nå er det noen Juler siden sist gitt! Søren på tide!
Skal også klippe opp BringebærFleske, men eg MÅ jo stå! Ja eg er litt for stor/lang til å sitte på benken!

Vet ikkje en gang om eg makter å bli med på handelen!?? Får prøve med skoa på, kanskje det går bedre? Ja for eg vil jo bli med! Det er liksom vår fredags“greie” det der å helgehandle 🙂

Jaja, det ordner seg nok 🙂 Anyway, skal innom posten å få 2 av gavene i lufta, det er gavene til Lise
og Bente sine, Heklenålene ble vunnet av Jorunn som bor i nærheten her og den siste og 4.gaven trekker eg senere i da (ettermiddag/kveld) Dvs du har fortsatt sjansen å bli med! Kommenter HER!

KOS DEG OG HA EN HERLIG
FREDAG ENN SÅ LENGE 🙂

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #strikkeoppskrifter #jul #juletradisjoner #julesang #julebrus #juletre #nisselue #nissegrøt #julesnø #julekake #julemat #julepølse #nissetull #juledill #juledall #julekule #juleservise #julekopper #julesnop #julemiddag #Juledag #julelys #juleblomst #julestjerne #julesopp #julepynt #julesnø

2 kommentarer
    1. Jeg er i perioder plaget med Plantar Fascitt, og det er skikkelig vondt – og det er langvarig Jeg har prøvd fysio uten effekt i det hele tatt.
      Jeg må bruke sko med myk hæl når jeg har det, og går da med crocks inne. det du også kan gjøre er å kjøpe deg en gel-hæl i skobutikk eller sportsbutikk.
      Erfaringsmessig blir det bedre etter at du har gått litt, og det er verst med det samme du begynner å gå. Litt sånn igangsettingsbesvær.

Siste innlegg