TIL NESTE JUL KANSKJE?


Surrehue

God planlegging er tingen vettu så det er ikkje for tidlig å lagre ting som skal strikkes til neste Jul 🙂 Dette er noen skikkelig Go`Biter som er verdt å samle på og ikkje minst å strikke!
Extra kjekt er det å jo å strikke til noen små du har rundt deg 🙂 Både skjørtet og jakken under
her er strikket i den nye garnet
Mini Sterk 🙂

 

JULEHJERTESKJØRT
Bildet over
Norsk Oppskrift

 

 

 

 



Surrehue

 

JULEHJERTEKOFTE
Norsk Oppskrift

 

 

* * * *

I dag…Hmm….tror eg ikkje eg skal gjøre noen ting! Bortsett fra å strikke da 🙂 Fikk pakket alle inn og ut pakkene i går så nå er me vel i havn vil eg tro? Eneste som gjenstår er Mathandelen før langhelga,
den tar me sikkert på torsdag vil eg tro 🙂 Har heller ikkje så mye igjen på sokk 2, er forbi hælen og da går det jo rimelig fort. Når den er ferdig skal eg ordne til litt Heklekos, ja eg tror det blir min JuleKos 🙂 Skal bli kjekt å hekle litt igjen 🙂 Blir noe dill, men det liker eg jo 🙂

Du da? Nærmer du deg ferdig? Mye igjen? Eller er det rett før potetene koker?

Ja du? Du må ikkje glemme Julegaven eg skal gi bort! Ho Ho Ho Skal trekke en vinner på selveste Julaften! Skriv en kommentar på DETTE innlegget og bli med 🙂
 

Nå skal eg rett å slett bare sitte her å ikkje bevege meg så mye, har virkelig behov for å slappe av!
Det verker både her og der og eg trenger litt lading! Klarte å komme meg litt tidlig i seng i går å kjenner akkurat det gjorde godt, har gjort mye den siste tiden, men nå er eg i havn 🙂 Ho Ho Ho

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE DAG!

Go`klem fra ei Sliten og Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #julestrikk #norskestrikkeoppskrifter #julehjertekofte #julehjerteskjørt #surrehue

2 kommentarer

Siste innlegg