SKIKKELIG HERLIGE FARGEKLATTER


Alia Bland

Jadda, nå er det lov å begynne å tenke friske og glade farger igjen, iallefall om noe skal bli ferdig innen rimelig tid for bruk av herlighetene 🙂 Er i grunnen litt rart, ja for eg har jo mine favorittfarger som gjenspeiles i de fleste strikketøy, MEN, når det kommer til hekling, ja DA kan eg virkelig leke og kose meg med masse farger! Det er som eg har sagt før; når man hekler blir det som å male!
Masse skjønne farger i et fritt virvar som virkelig gjør en glad når en bruke plagget 🙂
Kjenner du deg igjen?

 

 

SUNDAY SHAWL
Bildet over

 

 

 

 



Alia Bland

Eg bare sier det! HVEM vil vel ikkje ha denne knallflotte veske til håndarbeidet sitt?? Ahaa det kan jo få en hver til å sikle! Skal me tro designeren så er det ei heller vanskelig og er en meget lett oppskrift.
JA, oppskriften er Gratis og på engelsk, MEN det er bilder som viser hvordan du gjør,
da er det 0 problem!

 

 

ROPEY RAINBOW
Gratis Hekleoppskrift

* * * *

Nå er det kun i dag og 2 dager til så er det 2017 🙂
Alltid spennende med et nytt år, HVA kommer til å skje ?? Blir det et knirkefritt år uten noe turbulens? Eg skal virkelig se etter Stjerneskudd på himmelen når båtene uler kl 00.00 🙂

I dag, ja da må me enten me vil eller ei ut til Sandnes å handle inn grønnsaker til Nyttår! Ali skal som seg hør og bør mekke sammen en deilig Libanesisk Meza 🙂 Spennende å se hvor mange retter det blir i år?? Passerer han 30?? hehe Nei, det er ikkje store gryter av hver, men tallerker til å sitte å plukke fra
Mmm det er så godt! Det brukes kylling og lam, men MYE av det er bare grønnsaker 🙂

Tror nesten eg bare tar en tur på badet eg og steller meg, ja så er eg iallefall klar når han våkner 🙂

KOS DEG OG HA EN
MAGISK DAG!

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#hekling #hekle #farger #gladefarger #sjal #shawl #veske #bag 

1 kommentar

Siste innlegg