LIKTE DU TEPPET? NÅ KAN DET BLI DITT!

// Sponset Strikkeoppskrift
Ann Myhre

Det ble veldig god respons på Ann Myhre sine BabyTepper i går og flere av dere gikk i staver,
ja hvem faller ikkje liksom?? Var mange av dere som ble et teppe rikere og dere er vel i sving med garn og pinner kjenner eg dere rett!? Åååå eg og vil starte! Har faktisk også en del Peer Gynt
på lager og det er så skjønt å strikke med 🙂

 

Det som også var veldig kjekt var at Ann selv ble veldig glad! Det skulle da bare mangle at FLINKE personer ikkje skal få skryt! Hun er jo med på å holde oss i ånde, ingen oppskrifter ingen strikkekos sier bare eg 🙂 Men du? Ble du forelsket i Fire Årstider? DA har eg en GLEDELIG Nyhet! JuHuuu

Eg har nemlig fått hele 3 mønster av “Fire Årstider” som eg kan
Gi Bort til 3 av dere! Woop Woop så GØY! Eller hur??

Du trenger ikkje gjøre så mye annet enn, Tja, f.eks å fortelle meg hvem du kunne tenkt deg å strikke det til? Kanskje går du gravid og har lyst å strikke noe til den lille? Eller kanskje du skal bli tante? Fortell! Det er jo såååå KOSELIG!

Eg trekker 3 Vinnere i morgen Kwell når Jr er på Nyttårsball 🙂

Skriv det som en kommentar under innlegget her på bloggen.
(Eg kan ikkje ta hensyn til kommentarer på facebook, fordi: Innlegget blir postet i hele 50 grupper
og det blir en heldagsjobb å holde styr på alt da hehe)

* * * *
 

Ok, da har Jr og eg overlevd til halvveis i uka og det er snart helg! I morgen er det Nyttårsball
så sko, dress og skjorte må finnes frem:)

Når eg nå har kjørt Jr på skolen må eg innom butikken en tur, skal lage Kylling Wook og trenger noen Kastanjer og Sukkererter – DIGG Middag! Senere i formiddag kommer det en elektrikker som skal fikse den ene spottlista i stua og det skal jammen bli kjekt med litt mer lys hehe

Tenker eg lager middagen når eg er tilbake fra butikken så kan eg bare sulle her, rydde litt og sånn til eg skal hente Jr igjen og da blir det bare innekos resten av dagen, det er nemlig vannvittige vannmengder som raser ned fra Oven i dag og det er meldt STORM (igjen!) utover dagen!
HELDIGVIS ligger det rundt +7 så ingen frost så langt i sikte 🙂 HELDIGVIS 🙂
Krysser fingrene for at det IKKJE blir noe glatt fremover!

Men nå må eg svinge meg her og komme meg ut av Ali sin enorme Slåbrokk og på med diger genser og pysjbukse! haha Intet annet antrekk er mer egnet på dager som denne hehe

Lurer i grunnen på HVORFOR ingen Pysjamas eller Onepiece Produsenter har tatt kontakt??
Eg mener, HVEM er vel en BEDRE sponsor til det enn meg?? Ja eg bare spør? hehe Eg bruker jo pysj minst 90% av døgnet! Hallo? Norges Største Strikkeblogg burde ABSOLUTT hatt en sik sponsor! *ler*
Ja det skal eg si, eg får mailer nesten HVER eneste dag ang diverse sponsoropplegg, men du skal vite det: Eg sier SJELDEN ja, av den enkle grunn at eg MÅ kunne stå inne for evn produkter 120 %
og enda kjekkere er det jo om det kan gagne deg også, enig ikkje sant? Ja som f.eks med denne flotte oppskriften som Ann nå sponser med! Ikkje sant det er gøy??

 


Jepp, så er det bare å pakke seg inni kåpe, hetter og sjal og komme seg ut! – Blir så bra så 🙂
*Klapper seg selv på skulderen*

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
SKIKKELIG DIGG ONSDAG!

 

 

Husk: Det DU gjør ER mer enn BRA nok!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei spent Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #babyteppe #vognteppe #annmyhre #fireårstider #norskdesign #norskstrikeoppskrift #giveaway #sponset

45 kommentarer
    1. For eit nydelig teppen!! Har nettopp blitt mormor til ei nydelig lita tulle og har so lyst å strikke noko heilt unikt til henne,-og det fann eg her!!

    2. Teppet er jo så fint. Det mønsteret sparer jeg til mine som måtte komme en gang så får de noe helt spesielt.
      God morgen forresten, deilig å være oppe tidlig. Synes vi er flinke;)

    3. Har en nær og kjær venninne som planlegger familieforøkelse. Så jeg ville laget dette til hennes barselkoffert evnt til dåpsgave. 😀 Så krysser fingrene for flaks igjen. 😀
      Ha en fin onsdag. 😀

    4. Vakkert teppe, som jeg veldig gjerne kunne strikke til mitt barnebarn Levi😍

    5. Ja det teppe var nydelig. Og jeg har nok av riktig garn liggende. Men jeg lider ekstremt om dagen, på fredag ble armene mine operert og jeg får ikke strikket 🙂 to prosjekter ligger her på bordet og venter på at jeg får lov til å strikke igjen. Du og Jr får kose dere masse 🙂 Ha en strålende dag 🙂

    6. Jeg vil strikke det til minstemann for han elsker å pakke seg inn i tepper og pledd.

    7. Nydelig teppe!
      Har aldri strikket tepper i den typen tidligere. Kunne tenkt meg å prøve. Må bli en gave til mitt kjære barnebarn:)

    8. Sikla på teppene flere ganger senest i går jeg. Har en liten en som spreller i magen, så hadde vært koselig om jeg rakk et slikt teppe før babyen kommer 😊

    9. Jeg skal bli tante til nr 25 i mai og det har vært kjekt å overrasket tantegullet mitt med et nydelig teppe 💙 👶🏼💙

    10. Jeg har blitt grandtante, som er det nærmeste jeg kommer å bli bestemor, så jeg overøser med varm ull:) dette teppet lyser jo opp i den kalde vinteren!

    11. Det er eit nydeleg teppe som eg kunne tenke meg å gi til barnebarn, både dei vi har og dei som evt. kjem 🙂

    12. Nydelig teppe. Ingen å strikke til enda men liker å strikke forskjellige ting.

    13. Jeg vil strikke det til ei gpd venninne som skal ha barn I mai. Hun har dessverre hatt masse sykdom gjennom svangerskapet og hadde virkelig fortjent en slik gave 🙂

    14. Kjempefint teppe!
      Jeg blir bestemor igjen om ca 1,5 mnd til en liten gutt og det vil være artig kunne strikke dette

    15. Nydelig mønster og et teppe til mitt minste barnebarn hadde virkelig blitt satt pris på.

    16. Nydeleg teppe, eg har lyst å strikka det og ha det liggjande til første og beste anledning til å gje det vekk I gave. Kanskje også utvida det litt og strikka det som slumreteppe til meg sjølv 😉

    17. Det nydelige teppet ville jeg ha strikket til min nydelige datter som venter barn til sommeren. Etter mye strev for å få barn.

    18. Jeg ble helt forelsket i det teppe. Pr nå er det ingen baby rundt meg, men plutselig dukker det opp noen. Kunne egentlig tenkt meg å strikke et slik teppe liggende , i tilfelle en av unga kanskje fikk baby. Ellers kunne j laget et par tre og satt sammen. Tenk for et vakkert koseteppe a du 😉

    19. Jeg skal bli bestemor for første gang nå i februar 💙 Det blir en liten gutt, og jeg er ellevill av begeistring! Det hadde vært supert å strikke et sånt til å holde den lille prinsen varm utover våren😊

    20. For et vakkert teppe! Hadde vært drømmen å få mønster til å strikke det. Tusen takk til deg for masse inspirasjon til ideer. 🙂 🙂

    21. Å, det har eg lyst på. Vil strikke det til framtidige barnebarn.

    22. Det var eit flott mønster kunne nesten blitt veggpryd. Men eg har ei frå Polen som er gravid. Ho hadde blitt veldig glad for det.

    23. Ann har bare nydelige mønstre. Eg har en tanke om at de er verdt å eie alle sammen ja. Strikketid og strikkelyst er dessverre ikke alltid likestilte, men til neste barnebarn skal et vakkert teppe prioriteres. Når nr 1 ble født strikket eg faktisk ikke. Det lærte eg meg i hans første leveår:)

    24. Jeg skal til sommeren bli filletante for første gang da min nevø skal bli pappa. Og det hadde vært så gøy å overraske de med dette😆

    25. Hei! Takk for kommentaren om fineste Runa. Teppet blir selvfølgelig til farmorgullet og til flere farmorskatter hvis jeg er så heldig å få flere.

    26. For et nydelig teppe😍. Nå er minste barnebarnet2år, så det blir kanskje lite til henne. Men jeg vet at en av mine sønner sammen med sin samboer ønsker å få barn innen 2 år. Garnet ligger klart, så dette vil jeg strikke til mitt nye barnebarn som sannsynligvis vil komme en dag😊. Hilsen Jorunn

    27. Uhh, så fantastisk et tæppe.
      Og samtidig – TUSIND TAK for alle de fine links du deler

    28. Hei. Helt nydelig. Kunne tenke meg å strikke det til meg selv, da det er sjelden at jeg lager noe til meg, bare gaver til andre.

    29. Ann lager fantastiske mønstre 👌 Og på rundpinne så er det jo overkommelig i tillegg. Dette vil bli til fremtidige barnebarn, håper jeg 🙂

    30. Åhhhhh nydelig😜jeg ble bestemor på selveste julaften og kunne absolutt tenkt meg dette teppet til prinsen🍼👑👶🏻

    31. Hvordan skal jeg klare å velge hvem jeg skulle strikket dette nydelige teppet til? Jeg skal bli tante og filletante hele 3 ganger de neste 2 månedene, og alle tre jentene hadde fortjent et sånt <3 håper virkelig jeg vinner så hvertfall en av de får dette i gave!

    32. Wow, så nydelige tepper😍 Eg skal bli farmor i mars, så det hadde vært helt topp å strikke dette teppet😍

    33. Venninna mi er gravid med jente nummer 3 og hadde ELSKET dette teppet =D Har strikket til begge døttrene hennes allerede, så hadde vært kjempekos med noe ekstra spennende til neste

    34. Teppet er nydelig, som flere av teppene til Ann er. Det er pent både på store og små.

    35. Fantastisk flott mønster fra Ann som alltid 🙂 Det teppet ønsker jeg å strikke når mine barn får barn etterhvert 🙂

    36. Kjempenydelig.
      Jeg skal bli “besta” til en liten gutt om noen måneder. Drøm……
      Dunna

    37. Så nydelig teppe! Vi var så heldige å bli besteforeldre til to nydelige jenter i løpet høsten, så da kan de jo få hvert sitt😊

    38. Så flott teppe! Har ingen å strikke det til akkurat nå – men regner med at det dukker opp muligheter etterhvert 🙂
      Ha en fin dag!

    39. Smellfint teppe! Viss eg er heldig vinnar så skal oppskrifta delast på oss strikkeflinke i familien. Kanskje kjem det fleire barnebarn som kan trenga vakkert og varmt teppe – håpar det.
      Besto.

    40. Ååå so fine teppe!! Har mange å spøta til om eg er so heldige å bli trekt ut, og har tråd liggjande klar også 😉

    41. Dette var et nydelig teppe ❤jeg har nylig blitt mormor og da hadde det passet med et slikt teppe til den fine prinsessa 😊

    42. Å vet ikke om jeg er sent ute … Ønsker å strikke teppe til et nytt familiemedlem som kommer i februar. Barnet blir norsk / polsk … Hadde vært kjekt å gitt moren og barnet noe genuint norsk

Siste innlegg