FREDAG – HELG – NYTT STRIKKEPROSJEKT

Da er det nok en gang et faktum at eg havna rett ut på glattisen…Lenge leve denne herlige galskapen! Ikkje bare havna eg på glattisen, men på DEN glattisen…..Eg ble rett og slett kasta inn i TEPPE galskapen nok en gang…Trenger ikkje noe formaning som: “Hvor mange tepper har du liggende?” *ler* Egentlig ingen, men eg har MASSE lapper liggende, både strikka og heklet,
ergo er det fortsatt ikkje tepper Mohaaa

 

Eg elsker å strikke og hekle tepper, noen har blitt ferdig, andre ligger i hver sin kurv og eg kan når som helst sette meg ned å fortsette, eg syns det er herlig! Det er liksom TeppeGruppa mi i Turnusen, skjønner? Nå har eg tilført ett til HAHA Dette strikkes og eg skal vise deg litt senere hvis eg får tatt litt mer bilder først 🙂 Kurven over viser noen av Kontrastfargene eg skal bruke og denne gangen er det Holst som ble med på leken! Ahaa for en delikat og herlig lek!


Dette er Hovedfargene, Naturfargen går igjen i alle lappene og det brune er Hovedfarge 2 om du skjønner, som sagt-skal vise deg litt senere. Er i gang med lapp Nr 2 WOW! hehe Ble lite og ingen strikking i går kwell da Amira var her, ble bare masse skravling da <3 Herlig Koselig 🙂


Jr var på Nyttårsball og Amira hentet han kl 23 og kjørte han hjem 🙂
Det hadde vært en kjekk og aktiv kwell 🙂

Er det noe Jr misliker sterkt så er det å bli tatt bilder av! Det respekterer eg, men han ga tillatelse til at eg skulle få ta litt bilder og dette var vel i grunnen det beste og det sies jo det meste *ler hjertelig* Skjønne gutten vår <3 
 

Ganske straks nå skal eg få på meg litt klær, glatte håret og stelle meg og så skal eg hente hjem helgekosen 🙂 I dag blir det NOK en gang ChiliSuppe til Kosemiddag, det er liksom vår TacoFredag kan du si og i morgen, ja da skal eg søren meg prøve meg på LammeStek!

Ali sa: “Sett ovnen på 160 gr, pepper og salt på steika, inn i ovnen i 2,5 time og snu steika hver halve time, VOLÀ!” Ok, så da prøver eg jo da, kan vel umulig feile??

Me tastes nok senere og da skal eg vise deg mitt nye prosjekt, Ok?
Kjenner at det kribler i magen for det ble veldig fint!

Jepp, du skal også få link til hvor du kan kjøpe oppskrifta og eg er sikker på at du får lyst til å Joine meg! Dessuten er det jo på tide at du prøve deg på Holst Garn! Ååååå eg elsker det, spesielt Holst Supersoft som eg har over her 🙂 Mmmm blir så delikat + eg strikker i RILLER! Blir ikkje bedre 🙂
Ok, Jalla, eg må komme i gang her!

KOS DEG SÅ LENGE OG HA
EN SKJØNNE FREDAG 🙂

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei IVRIG Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #holstsupersoft #holstgarn #nyttprosjekt #strikketeppe #massefarger

6 kommentarer
    1. Lillian: Trenger ikkje det fordi han fikk 2 døgn på Hotell m/full pensjon og ny flybillett via Qatar 🙂 Men skal notere meg nettsida til evn neste gang 🙂

    2. Heisan og god kveld:).
      Sitter her og ler jeg. Kan ikke annet, og håper du ler med for dette er jo bare for dumt:). Så dumt at jeg må fortelle det… For tror du ikke jeg sitter her og irriterer meg over at du har begynt på nytt prosjekt uten å ferdigstille noe annet først? Altså, du må jo gjøre som du lyster:). Men å irritere seg over noe jeg strengt tatt ikke har noe med? Hehehe, det er jo bare latterlig….
      Ønsker deg en god strikkekveld og en god helg. Jeg rister på hodet av meg selv og ler litt til…
      Klem fra en småirritert og lattermild Merete

    3. merete nattugle: Kjenner litt på det selv også, ja at eg ikkje ferdigstiller og det var slettes ikkje meninga å starte på noe nytt nå hehe Meeeen det ble en kombinasjon av å premiere meg selv og lysten på noe enkelt å ta med seg ut 🙂 Havner nok ganske snart tilbake på Still Lighten skal du se 🙂

Siste innlegg