SUPERWOMAN – I AM

Fortell meg èn ting; Hva er vel bedre enn RILLER på en fredags kwell? Veldig lite kan eg komme på akkurat nå så ikkje la meg tenke for lenge for eg har virkelig tenkt å nyte denne kwellen 🙂
Kaffi er kokt, kwilen er unnagjort og middag Nr 2 er fortært 🙂 Bare velstand i Vibbedille Heimen
<3 

Det nye strikketøyet mitt ender forhåpetligvis opp som et teppe….en dag,
men enn så lenge skal eg bare KOSE meg med det 🙂 Det er tross alt det aller aller viktigste!

Det er Holst sitt eget GRAPHIC Teppe eg har startet på og det skal ikkje mye endring til før et vanlig Dominoteppe blir skikkelig KULT! Du kan selvfølgelig strikke i akkurat det garnet du ønsker, men her er det Holst Supersoft i masse farger som skal til pers. Hovedfargene på mitt blir Natur og 5 forskjellige brunfarger + et HAV av Kontrastfarger 🙂 Woop Woop dette blir stiiilig! Mor mi strikker det samme teppe og hun har kommet ganske langt og etter litt utregning på hennes er 4 nøster av hver Hovedfarge mer enn nok. Da blir teppe ca 140 cm X 200 cm, men da må du strikke i Holst Supersoft 🙂

Sto opp kl 8 i dag for å ha god tid, Jr avspaserte i dag noe som i ettermiddag viste seg å være FEIL! Ups! Eg fikk mail fra skolen at ungene skulle avspasere i dag av diverse grunner + Nyttårsballet var en av de, men det var tydeligvis KUN 1.time! Ups Ups MIN FEIL! *Flau* Men alle kan gjøre feil.
Fikk nemligen mail av læreren som lurte på om Jr var syk! Når han er syk så sender eg ALLTID mail veldig tidlig på morningen, men eg gjorde jo ikkje det i dag hehe Jaja neida så….

*troregmålesemailenmyebedrenestegangogdetskalaldriskjeigjen*

ANYWAY! Satt her vettu og hadde en skjønn morgen og med ett så fikk eg litt bevegelser i venstre øyekrok, snudde hodet og øynene kom seg opp på stilker!!! DET SNØDDE UTE!!! Alt ble liksom HVITT!?!?!? Ka F…! Liksom! Som en refleks hoppet i Ali sine fjellsko (Størrelse alt for store for meg!) pakket meg inn i kåpe og sjal, heiv meg i bilen og kom meg avgårde FØR eg måtte skrape bilen
og kjøre på glatte veier hehe Svippa innom mor mi og plukket med meg hennes Handlelapp også,
følte eg hadde overskudd til det i dag 🙂

Gris er Gris, men Bacon er slettes ikkje Bacon lenger! HAHA
Ser liksom for meg ei kalkun ramle rett på skinka! hehe

Jr har spurt meg i lengre tider om eg kan VÆÆÆR så snill å kjøpe dette for Amira sier det er veldig godt, eg har alltid bare glemt det, men I DAG hadde eg fått det på lappen og VIPS så er Jr helt gira på Cowboy Frokost 🙂 Det blir neppe før på søndag for etter at eg handla i dag laga eg altså ei diger gryte (3 poser) med Chilisuppe! Dvs det ble både frokost OG middag på Jr hehe Eg serverer det med å ha mais, ost og rømme oppi + Tortilla Chips On The Side.

Etter at me hadde spist varm lunsj i 12 tiden + eg hadde rydda kjøkkenet dalte eg ned
i stolen som ei dau flue uten bakbein! *Utslitt av handlinger*
Jaja, ble da sittende her å sulle og strikke litt, men fant ut at eg var NØDT til å ha en time på øyet om eg skulle holde ut litt i kwell så kl 16 smøg eg meg under ei iskald dyne og sovnet klask!
Alarmen HYLTE kl 17 så det ble med den timen og nå er eg klar for kwellen 🙂

Planen er å se Norske Talenter og eg håper det gir uttelling og kanskje litt god latter og begeistring 🙂

KOS DEG OG HA EN
HELT TOPPERS KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Opplagt og Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #dominostrikk #graphicteppe #holstgarn #holstegetmønster #strikkeoppskrift #danskstrikkeoppskrift

2 kommentarer

Siste innlegg